ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Det var det keg mente marius, helt fra starten, formulerte det dårlig. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54593312&searchclickthrough=true Hahaha, hun kunne sikkert ha endt opp med å bruke ipaden sin som skjærefjøl også! 1 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/37033 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/37033 LGA775.... I dag koster minnebrikkene kr 1.500,- fra Komplett. Så når disse selges sammen med hovedkort og CPU for 1.100,- gjør du et godt kjøp. Tidenes argument altså! 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg føler komplett er luringer i større grad enn annonsøren, for å være ærlig. Lusent drittminne selv til DDR2 å være til 750kr for 4GB hører ikke hjemme noe sted. Hvis man kan rapportere dem for svindel sier jeg værsågod. Ikke det spøtt bedre enn disse bruktmaskinene andre har rapportert tidligere. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 At DDR2 minne koster mye i disse dager er vel ikke så rart da det er gammel teknologi som ikke produseres i høye nok volum, og dermed blir prisene deretter. Og det er ikke Komplett(Eller noen annen selger) sin skyld. 3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Høy innkjøpspris en gang i tiden. Og gidder vel ikke kvitte seg med det heller. Hjelper jo ikke å ha det på salg da det tvilsomt er flere som kjøper det. Da er det bedre å gjøre noen få salg til de som MÅ ha det. Og de som ikke må, de kjøper seg ny maskin. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 At DDR2 minne koster mye i disse dager er vel ikke så rart da det er gammel teknologi som ikke produseres i høye nok volum, og dermed blir prisene deretter. Og det er ikke Komplett(Eller noen annen selger) sin skyld. ...men tilsvarende må det da være rettferdig å bruke komplett sin pris som referanse, da denne tydeligvis er satt slik av en hensikt? Jeg sliter med å se at man kan forsvare kompletts prissetting samtidig som man skal angripe denne selgeren. Hva forventer man? 90% rabatt på DDR2-minne? Hvis man følger den jevne tommelfingerregelen om 30% avslag er vel dette godt innenfor. Med dokumentasjonen på minneprisen vile jeg definitivt ikke si at en eventuell kjøper blir lurt her. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kan jeg selge mine 3x1 gb ddr1 (ja ddr1) for da 500Kr? Siden de er enda gamlere Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kan jeg selge mine 3x1 gb ddr1 (ja ddr1) for da 500Kr? Siden de er enda gamlere Dess eldre dess mer stiger de i verdi ^^ 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 At DDR2 minne koster mye i disse dager er vel ikke så rart da det er gammel teknologi som ikke produseres i høye nok volum, og dermed blir prisene deretter. Og det er ikke Komplett(Eller noen annen selger) sin skyld. ...men tilsvarende må det da være rettferdig å bruke komplett sin pris som referanse, da denne tydeligvis er satt slik av en hensikt? Jeg sliter med å se at man kan forsvare kompletts prissetting samtidig som man skal angripe denne selgeren. Hva forventer man? 90% rabatt på DDR2-minne? Hvis man følger den jevne tommelfingerregelen om 30% avslag er vel dette godt innenfor. Med dokumentasjonen på minneprisen vile jeg definitivt ikke si at en eventuell kjøper blir lurt her. Litt enig så sant selger har priset inn den uunngåelige prutningen. Uten prutningsmonn syns jeg det blir litt stivt. Man får jo tross alt denne f.eks. til 1649,- inkl. porto og med 5 års reklamasjonsrett. Burde gjør mye av samme nytten... Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Med dokumentasjonen på minneprisen vile jeg definitivt ikke si at en eventuell kjøper blir lurt her. Ok, så det vil si at de fleste eksemplene i denne tråden på overprising av gamle datamaskiner egentlig ikke er overprising likevel fordi disse maskinene inneholder "verdifulle", gamle minnebrikker? Sorry, den kjøper jeg ikke (bokstavelig talt). 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 ddr2 skal gies bort om det ikkje er type ocz vx ol. Da er de verdt noen 100 kr. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kan jeg selge mine 3x1 gb ddr1 (ja ddr1) for da 500Kr? Siden de er enda gamlere Nei, men du kan sikkert sende 2 av de til meg hvis du har lyst. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/37072 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kan jeg selge mine 3x1 gb ddr1 (ja ddr1) for da 500Kr? Siden de er enda gamlere Nei, men du kan sikkert sende 2 av de til meg hvis du har lyst. Om du virkelig har lyst på dem så send meg en Pm så går det nok Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Med dokumentasjonen på minneprisen vile jeg definitivt ikke si at en eventuell kjøper blir lurt her. Ok, så det vil si at de fleste eksemplene i denne tråden på overprising av gamle datamaskiner egentlig ikke er overprising likevel fordi disse maskinene inneholder "verdifulle", gamle minnebrikker? Sorry, den kjøper jeg ikke (bokstavelig talt). Nei, men da ender man også med på at komplett tar langt mer for disse komponentene enn de er verdt. Nypris: 750kr, bruktpris: 200kr gir liten mening. En av de to MÅ være satt feil, enten en gavepakke, eller en ågerpris. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54627536&searchclickthrough=true - Denne er verdt godt under halvparten Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Om ikke tre til fire ganger. Ga bort akkurat den komboen. ^^ Verdiløst. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Min største frykt er at annonser jeg legger ut på Finn havner her. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå