Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk har god tro ja.

Dette får du helt nytt til 2500 kroner mindre:

http://www.netonnet.no/art/data/barbar-data/skjermstorrelse/17-18-tommer/msi-gt722qe-220ne/211018.3004/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=211018%2B-%20MSI%20GT72%202QE-220NE%20Dominator%20Pro&utm_campaign=Productfeed

Bakgrunnsbelyst tastatur, klasse 1-grafikk, Blu-ray-leser, 4 stk. SSD m.m.

• 17,3" 1920x1080 LED
  • Intel® Core™ i7-4710HQ
  • 32 GB RAM
  • 4x 128 GB SSD + 1 TB harddisk
  • GeForce GTX 980M 8 GB

MSI GT72 har omtrent lik ytelse i spill. Noen ganger bedre, noen ganger dårligere. Men du slipper mye varme og slit med SLI kompabilitet og andre SLI-relaterte problemer.

Den har også MYE raskere lagring, samt mer lagring.

Fikk lyst på denne maskinen bare av å skrive dette, hehe.

Endret av Strato
Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54275158

Kleint Sveiseapparat

Pris: kr 50,- Fraktalternativer

Trygg betaling

Kjøp sikkert

Frys betalingen til du mottar varen

Beskrivelse

Selger med lettet hjerte mitt BX1-100 sveiseapparat.

Det er nesten ikke brukt, primært fordi jeg blir irritert av å bruke det. Det er omtrent sveiset en halv elektrode med, før jeg nesten fikk mentalt sammenbrudd. Det blir ikke noe pen sveis av det, men om du skrur på full strøm så klarer du kanskje å lage noen metallklatter som muligens får heftet stålet sammen. Riktignok vil jeg heller anbefale å stikke en elektrode i stikkontakten for å se om stålet smelter mer effektivt sammen da. Evt vil også lodding være mye mer effektivt.

Apparatet er kjøpt i et svakt øyeblikk hos netthandelen. Jeg lurte meg selv til å by 350kr for denne klumpen med metall.

Apparatet har mange bruksområder- det kan brukes som motvekt, gardintrapp, slegge osv. Det inneholder også noen ledninger og kobberspoler som sikkert kan plukkes ut og brukes til nyttig formål. Men for guds skyld ikke prøv å sveise med det!!!

Det er behagelig å jobbe med.. etter ett minutt sveising trenger det ca 10 min på å kjøle seg ned så du får mange gode kaffepauser.

Jeg siterer leverandør: “Apparatet har lang levetid” Dette tror jeg på, siden jeg ikke kommer til å bruke det, vil det trolig vare i maaaaaange år og garanti er unødvendig siden den kommer jeg ikke til å benytte.

Dette apparatet har kun ett formål, det er at man kan skryte av å eie et sveiseapparat. Er du heldig så syntes kanskje dama eller partneren din at det er tiltrekkende med sånne “handy” ting. Men for guds skyld ikke sveis med dette mens noen ser på.!!!

Hvis du er dame og har en fyr med litt oppblåst ego som kan alt, da bør du kjøpe dette apparatet i gave til han. Det kan knekke selvtilliten til enhver “verdensmester” om man prøver å sveise med dette.

Før noen ønsker meg god bedring, kan jeg nevne at jeg har fått tilbake sinnsroen, ettersom jeg nå har fått tak i et skikkelig sveiseapparat.

Prisantydning er 50kr, men seriøse bud og useriøse skambud kan godtas.

Du skal få med på kjøpet en liten eske sveisepinner/elektroder på en betingelse, det er at du ikke bruker de som våpen mot den som evt måtte finne på å le av sveiseprestasjonene dine.

Jeg kommer ikke til å sende det i posten, men kan godt kaste det så langt jeg klarer i retning av der du bor, så kan du hente det der det lander.

Annonseselger.. hvis du ringer skal jeg finne ut hvor du bor og dumpe dette apparatet utenfor døra di.

Egentlig litt bra synes jeg :p ^^

Lenke til kommentar

Gamer DELL XPS 730X WS i7 Quad GTS 285

Snakk om å gjøre bånd i bøtte kjøp, eneste postive med denne er kabinettet.

Gammel kingston sandforce SSD hjelper lite om den var test vinner i 2010.

Ååå det herlige kabinettet!

Har alltid hatt lyst på et slik et og modde litt på, men til 5 lapper blir det litt dyrt :p

Du kan få et XPS 420 med hovedkort og minnekortleser hvis du kommer og henter det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...