Andrull Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) .... Trenger et foldekort som trekker mindre strøm når det er på 24/7. Jeg er skikkelig luring ikkesant? Gøy å bli snakket om, kanskje ikke på denne måten ^^ Er vel ikke baksnakking når vi vet at du kommer til å lese det. ^^ Og var nok ikke vondt ment. Bare litt spesielt. For det er ikke noe i veien for å ønske å kjøpe slikt, men dessverre så er det få som vil kvitte seg med de korta før det kommer noe bedre, og mange som ønsker de. Bare fra erfaring. Kjøper gjerne brukt maskinvare av toppmodeller, men har aldri hent at jeg har fått noe som slår et vanlig tilbud på nettbutikkene. Kun en gang, og da ble jeg svindlet! Så jeg tror nok som nevnt at du sparer deg for tid om du bare kjøper nytt og selger 780Ti. Eller venter til noe bedre kommer ut, og prøver å kjøpe 980 brukt. Du kan få lov å kjøpe en TG-billett av meg som plaster på såret. Endret 12. desember 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) .... Trenger et foldekort som trekker mindre strøm når det er på 24/7. Jeg er skikkelig luring ikkesant? Gøy å bli snakket om, kanskje ikke på denne måten ^^ Er vel ikke baksnakking når vi vet at du kommer til å lese det. ^^ Og var nok ikke vondt ment. Bare litt spesielt. For det er ikke noe i veien for å ønske å kjøpe slikt, men dessverre så er det få som vil kvitte seg med de korta før det kommer noe bedre, og mange som ønsker de. Bare fra erfaring. Kjøper gjerne brukt maskinvare av toppmodeller, men har aldri hent at jeg har fått noe som slår et vanlig tilbud på nettbutikkene. Kun en gang, og da ble jeg svindlet! Så jeg tror nok som nevnt at du sparer deg for tid om du bare kjøper nytt og selger 780Ti. Eller venter til noe bedre kommer ut, og prøver å kjøpe 980 brukt. Du kan få lov å kjøpe en TG-billett av meg som plaster på såret. Var ikke tatt vondt ment heller^^ Har diu virkelig en tg bilett til overs? Fikk aldri kjøpt meg en :/ Blir å beholde 780Ti, må ikke være uten foldekort vettu:) Endret 12. desember 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Er vel ikke baksnakking når vi vet at du kommer til å lese det. ^^ Og var nok ikke vondt ment. Definitivt ikke baksnakking når man rett ut sier det, på en måte og på en plass hvor vedkommende garantert får det med seg, og definitivt ikke vondt ment. Det var mer i kategorien "you little rascal!" med et lurt smil .. Uansett denne byttegreia virker litt vanskelig å få til, tror markedet er ekstremt snevert i dette tilfellet. Jeg kan ikke helt se hvem som ønsker å gjøre dette byttet. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hvis strøm er problemet så får du lage til ei batteripakke som du lader opp vba en ergometersykkel. Win win - trening og elektrisitet. Hahaa, kam gjøres, men ca 100kr i måned forskjell hjelper, samt 200K vs 350K ppd også i forskjell Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Tviler på at 1500kr er nok, får du tilbud der tror jeg du skal tenke deg om to ganger - du risikerer å sitte med katta i sekken Et mer fornuftig prisgap er 2k, brukt 780ti ref er ikke realistisk sett verdt mer enn litt over 2 laken, med mindre noen ser seg helt blind på nyprisen og glemmer 970. 980 brukt er helt sikkert verdt opp mot 4500. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Tviler på at 1500kr er nok, får du tilbud der tror jeg du skal tenke deg om to ganger - du risikerer å sitte med katta i sekken Et mer fornuftig prisgap er 2k, brukt 780ti ref er ikke realistisk sett verdt mer enn litt over 2 laken, med mindre noen ser seg helt blind på nyprisen og glemmer 970. 980 brukt er helt sikkert verdt opp mot 4500. Ye, blir å beholde 780Ti, 980 kortet mitt får være alene i riggen da :/ Fikk bud på 2500Kr, 500Kr mer enn det jeg betalte for det brukt, men har ikke økonomi til å slenge ut enda en 2400Kr for et 980 G1. Har forsatt bare en 1080P 60Hz som skal oppgraderes, og en loop til cpu Jeg lar den folde til den dør, så håper den dør om noen mnd, så gir komplett meg et 980 Endret 12. desember 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Det var det han mente Lenke til kommentar
N O R E G Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Årets deal, eller? http://www.finn.no/53990387 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Årets deal, eller? http://www.finn.no/53990387 En godt belyst maskin! Lenke til kommentar
Strato Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Pcdeal.no !!! Morsom lesing. Vanskelig å ta dette seriøst. Selger som utgir seg for å være proff viser i produktbeakrivelsen ekstremt snever pc-kunnskap eller rent oppspinn. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Pcdeal.no !!! Morsom lesing. Vanskelig å ta dette seriøst. Selger som utgir seg for å være proff viser i produktbeakrivelsen ekstremt snever pc-kunnskap eller rent oppspinn. Tja... Virker jo egentlig som en grei idé. Må jo selvfølgelig ta salgsinformasjonen med en klype (eventuelt bøtte) salt, men virker ikke som helt urimelige priser. Hadde vært fint med litt bedre info angående utseendet/slitasjen på maskinen, og hvor slitt batteriet var, men ellers virker det hele greit nok. Jeg utfordrer deg til å finne et bedre kjøp til ~2500 kr fra en av de store elektronikkkjedene enn dette: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46388997&searchclickthrough=true I denne prisklassen får du Celeron- eller råtne APUer, betydelig tregere HDDer, og jeg tviler sterkt på at batterilevetiden er spesielt mye bedre på en ny PC her... Ekstratjenestene er jo heller ikke helt urimelige i pris, men han/de har nok noen fine marginer på SSDene og RAMet. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Ah. Jeg snakket om den stasjonære XPS'n til 5k med ddr3 grafikkort Selv om det ikke er grovt overpriset (får tross alt 1 års garanti) så er det morsom lesing da det er elendig skrevet. Uansett er det søkt å si at gtx 285 er ypperlig til gaming i dag Er ikke 100% sikker, men vil tro at til og med et r7 250x gddr5 gjør en bedre jobb. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 ...eller GTS som det står i overskriften.Det jeg ikke skjønner er hvorfor databyggere/datareparatører ALDRI kan norsk skriftlig! Er det slik at fem år med "0wn@g3" i CS gjør at folk fullstendig mister gangsynet ift egne begrensninger? Enhver tosk som skriver noe feil i annenhver setning er jo klar over problemet - men at de ikke skjønner at det ser amatørmessig ut forstår jeg virkelig ikke. Lær deg morsmålet til lokalbefolkningen før du later som du driver forretning! /RantOfTheDay 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Ah. Jeg snakket om den stasjonære XPS'n til 5k med ddr3 grafikkort Selv om det ikke er grovt overpriset (får tross alt 1 års garanti) så er det morsom lesing da det er elendig skrevet. Uansett er det søkt å si at gtx 285 er ypperlig til gaming i dag Er ikke 100% sikker, men vil tro at til og med et r7 250x gddr5 gjør en bedre jobb. Det leverer omtrent samme ytelse som 250X ja, med tanke på at det er et kort som nærmer seg 6 år er det nesten mer imponerende at det faktisk er sammenlignbart med et skjermkort i dag Lenke til kommentar
Strato Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Joda enig i det Koret var jo ok+ når det kom ut også da. Men å påstå at det er utmerket til spilling kan jeg ikke være enig i, hehe Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Funker sikkert utmerket til Tetris battle og minesweeper Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hadde den vært en lapp eller to billigere kunne den vært en finfin altmulig server. Skjermkortet kan henges på veggen som pryd og eventuelt sette inn et fanless vga kort. Lenke til kommentar
N O R E G Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 http://www.finn.no/54058565 "Gaming pc selges" Specs: i7 8gb ram 2 tb hardisk GT 720 Hvordan kan 720 være gaming, og er den ikke litt dyr? Lenke til kommentar
Strato Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 "VM i overprising" Dette må til og med være nærmere dobbelt av hva selger har betalt når maskinen var ny Lenke til kommentar
Strato Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Fra samme selger:http://www.finn.no/54037598 "Maskinen er ganske liten og tar ikke opp mye plass heller" Hoho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå