Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Det er on par med nypris for ca nevnte produkt ferdigbygget fra komplett (basert på noen røffe utregninger, kan ta feil her) - og LANGT mindre lureri enn mye annet som postes her (les: maskiner hvor selger ber om godt OVER det tislvarende koster). Forsvarer det ikke, bare observerer. En tusing for mye for min moral, tror jeg. 8k kunne jeg sovet godt om nettene med der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, det der må faktisk være den latterligste deal'en noensinne.

En crap TV, som er defekt, og klarer du å reparere den så er panelet knust og glasset helt sprukket opp uansett. Nye deler ovwrskrider lett 500kr der...

Og selv om man ser bort fra alt det, så er vel det ikke akkurat noen bra TV som er verdt mer enn 500kr i fungerende tilstand. XD

Helt herlig.

Har noe isopor og sammenbrettede melkekartonger jeg trenger å få kjørt bort. Noen kan kjøpe det for 200kr... :-D Kjempepris! Ved rask avgjørelse slenger jeg ved noe sagspon og en søppelpose med matavfall (perfekt for lokale grevlingen).

Endret av Andrull
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, det er jo de få håpefulle som håper de kan få et godt tilbud på helt ny maskinvare. Det er noe jeg har gitt opp for mange år siden. For med 30-45 dagers returrett, ja så er det få som trenger å nedgradere etter bare noen få måneder. :)

Var jeg Christian så ville jeg nok ventet til Titan 2 kom, eller tilsvarende. Da vil han kunne få et godt tilbud.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...