Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/36417

For en fjott. Han virker å være så irritert på at ingen vil selge han en 290X til 2000kr at han truer med å kjøpe ett nytt 970 istedenfor.

ønskes kjøpt et radeon R9 290x eller 2 stk R9 280X. Kan betale 2000,- for et 290X eller 2200,- for 2 stk 280X

Kom igjen da folkens!! Jeg ser at mange av dere prøver å selge de korta jeg trenger. Dere selger de korta nesten som i butikk uten MVA. De dere har er "second hand" varer, ikke som i butikker. Om jeg ikke for noe respons i løpet av par tre dager, kjøper jeg et Geforce gtx 970 kort i butikk som er mye bedre enn dere har. i tillegg får jeg tilbake MVA om jeg kjøper det i butikk..

Så kjøp et nytt i butikk da, som om vi bryr oss.

Endret av Apox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det egentlig innafor å få trekt momsen på grunn av en italiensk restaurant?

Trenger pc med god gpu for å lage menyer vet du.

Jeg tror han heller burde investere de pengene i en ny nettside for restauranten sin. :ninja:

Edit: Jeg kan ta på meg oppdraget for de 2k han vil investere! :xmas::xmas::xmas:

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Om man får momsen tilbake for en pc til 2500 eller en til 15000 blir bagatellmessig. Det eneste som vil være av interesse ved kontroll er om maskinen brukes til driften av selskapet og ikke privat. Men dersom man kjøper en slik maskin til en resturang misstenker jeg at den ender opp hjemme i stua til gaming.

Det er uansett vanskelig for skattemyndighetene å kontrollere slike tilfeller.

Dette er selskapet dersom noen bryr seg:http://www.proff.no/regnskap/bella-investering-as/kongsvinger/-/993314900/

Endret av Strato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...