Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Her ligger det cirka 30-40 timer´s bygging og planlegging bak."

Godt mulig det er sant, men da har han gjort en rimelig dårlig jobb.

Og så er det helt idiotisk å selge et slikt oppsett samlet for tilnærmet innkjøpspris når det er så spesialisert.

Endret av N o r e n g
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og så er det helt idiotisk å selge et slikt oppsett samlet for tilnærmet innkjøpspris når det er så spesialisert.

Nå er jeg en sånn som er happy sålenge kablene sitter og intet havner inn i vifter, men går det egentlig an å bruke 30-40 timer på noe slikt, selv med pølsefingre og ti tommeltotter? Jeg finner intet som ikke er standard her blant folk som bryr seg hakket mer enn meg..

Lenke til kommentar

* 2x WD Desktop Black 2TB (6 TB) :p

* Monitor - Samsung 46 3D UE468005

Finn 2 feil :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er latterlig vanskelig å finne et bra kjøp på finn, virker som man heller bør kjøpe enkeltkomponenter. Folk undervurderer sterkt hvor mye bedre grafikkort blir over generasjonene, særlig i laptops.

Men 40k for gtx 780 og i7 4770k? Hva søren.

Lenke til kommentar

Er latterlig vanskelig å finne et bra kjøp på finn, virker som man heller bør kjøpe enkeltkomponenter. Folk undervurderer sterkt hvor mye bedre grafikkort blir over generasjonene, særlig i laptops.

Men 40k for gtx 780 og i7 4770k? Hva søren.

Det har nok blitt slik pga Alle kjøperene kommer med skambud. Kjøperene virker faktisk mere urimlige enn selgerene til tider. Det gjelder her på bruktmarkedet også ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe marked for "standard" HTPC lenger? Tenker siden det er NUC's/minimaskiner og chromecast og fandens oldemor der ute ...

Vurderer å selge en HTPC, men aner ikke om det er marked for slikt.

(Silverstone GD-06, i3 2120T /m Scythe Big Shuriken 2 Rev.B, Asus P8P67-M Pro, Kingston 2*2 GB DDR3, LG BH16NS40 Blu-Ray, Samsung 840 Evo 250 GB SSD, XFX Pro Series Core Edition 550W, Gigabyte Radeon 7790 (samme som 260X).

Noe vits å legge denne ut for f.eks 2500,-?

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Ja, det vil jeg si. Men du trenger jo ikke selge det som htpc. Bruk noe annet til beskrivelse :) det er jo en heilt grei LOL, wow og cs gamer

Ja, jeg kan kanskje sette kabinettet på høykant, sette inn noen vifter med lys i og kalle det en "entry gamer". Sikkert en 14iss som biter på da ^^

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...