Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Er du sikker på at det ikke er noe annet som trekker mye strøm. Hos meg lå idle med 290 på ca 90 watt og 980 ligger på ca 80 watt, for hele systemet. 290 er ikke så strømkrevende under idle.

Edit: så at du skrev under videoavspilling. Hvis hardware accerelation er på, så vil vram kjøre på full rulle, ganske irriterende. Jeg satte manuelt vram frekvens under 2d og 3d i ab. Da ble det bedre.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo 290, som nok er meget gode bang-for-buck-kort om dagen. Føler meg som en tosk som kjøpte det for 2k... den gangen var det en god deal, men jeg har jo ikke gamet et sekund - bare hørt på radialviften spinne under videoavspilling, og sett idletrekket øke med 50w siden kortet ble satt i. Skal dog sies at jeg gikk med 500 i overskudd ift 670 SLI som ble solgt. Prisen på dem har vel dalt et knepp med 970 ute... så egentlig har jeg vel ikke tapt så mye på 290 kontra å oppgradere nå.

Spørs om jeg ikke bare kjører 290 inntil neste generasjon kommer - men det KLØR i fingrene etter å handle nvidia igjen.

Må si at jeg ikke er fristet til å kjøpe Nvidia igjen, før de skjerper seg...

Lenke til kommentar

Enkel fiks: en hoved pc med swift, en redigerings maskin med ips, en utility pc med standardskjerm osv osv :) hilsner fra takterrasse i lindos, Rhodos.

Må switche mellom forskjellige maskiner/tastaturer + mus, da :p (Sitte å spamme en KVM er ikke morro!)

Sjekk ut Synergy*

http://synergy-project.org/

Fortsatt dyrere å ha 2-3 PCer, enn 1 :p

Veldig greit å ha noen billige laptoper til å multitaske med.

Lenke til kommentar

Enkel fiks: en hoved pc med swift, en redigerings maskin med ips, en utility pc med standardskjerm osv osv :) hilsner fra takterrasse i lindos, Rhodos.

Må switche mellom forskjellige maskiner/tastaturer + mus, da :p (Sitte å spamme en KVM er ikke morro!)

Sjekk ut Synergy*

http://synergy-project.org/

Fortsatt dyrere å ha 2-3 PCer, enn 1 :p

Veldig greit å ha noen billige laptoper til å multitaske med.

Kan jo spørre han som hadde den hinsides lange listen med laptops stablet på finn for en stund siden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...