Andrull Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Med tålmodighet, snakker vi da om tålmodigheten til neste frame man får i et moderne spill? (for den prisen) Endret 16. september 2014 av Andrull 3 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg HATER folk som skriver 1,- på prisen. Jeg skal ikke si her hva jeg tenker om sånt...! Du sa det jo akkurat! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg HATER folk som skriver 1,- på prisen. Jeg skal ikke si her hva jeg tenker om sånt...! Jeg gjør det ofte. Da finner man fort ut om folk er interresert eller om de bare vil komme med skambud. Jeg får solgt det meste, og er fornøyd med det. Det virker som om kjøperene også er fornøyde. Dog det er noen som tror det følger med 3 års support med varene. Da blir de hennvist til diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvor du uansett ender opp med å hjelpe dem da eller? 5 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg HATER folk som skriver 1,- på prisen. Jeg skal ikke si her hva jeg tenker om sånt...! Det er forsåvidt teit... går vel an å sette "pris kke oppgitt" eller noe lignende? Hvis ikke den funksjonen eksisterer føler jeg 1,- er greit. Ofte kan det selges mange ting i en annonse, og da er det umulig å sette en representativ pris i det feltet. 1,- er jo forsåvidt bedre enn et større tall som kan indikere en reell pris på innholdet. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg HATER folk som skriver 1,- på prisen. Jeg skal ikke si her hva jeg tenker om sånt...! Jeg gjør det ofte. Da finner man fort ut om folk er interresert eller om de bare vil komme med skambud. Jeg får solgt det meste, og er fornøyd med det. Det virker som om kjøperene også er fornøyde. Dog det er noen som tror det følger med 3 års support med varene. Da blir de hennvist til diskusjon.no Hatt et par sånne. Huff Innimellom er det nesten verdt det å ha en misfonøyd kjøper. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg hadde ikke betalt over 600kr for en 3 år gammel 2700k iallefall. Du min venn, er en som kommer med skambud tydeligvis Nei ikke prøv deg. Jeg hater skambud. Jeg hadde enkelt og greit ikke kjøpt en 3 år gammel CPU for mer. Greit at den yter bra og kan sikkert klokkes helt flott, men den er fortsatt 3 år gammel. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg hadde ikke betalt over 600kr for en 3 år gammel 2700k iallefall. Du min venn, er en som kommer med skambud tydeligvis Nei ikke prøv deg. Jeg hater skambud. Jeg hadde enkelt og greit ikke kjøpt en 3 år gammel CPU for mer. Greit at den yter bra og kan sikkert klokkes helt flott, men den er fortsatt 3 år gammel. Du hater å få, men elsker å gi 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Har aldri gitt et skambud. Hvis jeg synes prisen er altfor høy så lar jeg heller være å legge inn bud. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg lar kjøper bestemme prisen selv. Solgte mc i dag til markedspris 25K, satte den til 12 pga jeg ville ha den solgt i dag og kjøper sa 8 og jeg sa deal. Ser de som ligger ute av samme modell bare noe finere pusset i crommen blir solgt på 30+, met tar noen uker. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 @War Neste gang du skal selge noe så må du kontakte meg. Virker som man kan gjøre røverkjøp hos deg, hehe. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hehe War, si ifra når du har hw ute ^?^ Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) HP P6148SC Intel2,8 GHZ DUO 2GB RAM 500 GB HDD Pen brukt er ikke dette i stiveste laget? Greit nok at en bedrift gjør prisene litt høyere, men 2000 kr? Syns 1000 lappen er mere riktig uten operativsystem. Men hvis forbrukerkjøpsloven gjelder der 5 års reklamasjonsrett er gjeldene kan det være prisen blir stivere, spørs vel om slik maskin holder så lenge, Dell og HP har dårlig rykte på kvalitet særlig billig maskiner. En kraftig Gaming Pc som kjører alt av nyeste spill! synd at hadde man betalt 1000-2000 kr mere så får man minst dobbelt med ytelse (i5 4670k + R9 280x eller nyere brukt). Endret 17. september 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Rubi Data har jo vært her så mange ganger nå at det er ikke morsomt engang. Lurer på om fyren i det hele tatt selger noe. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Rubi Data har jo vært her så mange ganger nå at det er ikke morsomt engang. Lurer på om fyren i det hele tatt selger noe. Syntes synd på de som kjøper, dersom han selger noe! Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 SSD hardisk Foka vet ikke en gang hva de selger 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 HP P6148SC Intel2,8 GHZ DUO 2GB RAM 500 GB HDD Pen brukt er ikke dette i stiveste laget? Greit nok at en bedrift gjør prisene litt høyere, men 2000 kr? Syns 1000 lappen er mere riktig uten operativsystem. Men hvis forbrukerkjøpsloven gjelder der 5 års reklamasjonsrett er gjeldene kan det være prisen blir stivere, spørs vel om slik maskin holder så lenge, Dell og HP har dårlig rykte på kvalitet særlig billig maskiner. En kraftig Gaming Pc som kjører alt av nyeste spill! synd at hadde man betalt 1000-2000 kr mere så får man minst dobbelt med ytelse (i5 4670k + R9 280x eller nyere brukt). Rubi Data, gaming PC og nyere brukt? Hva fabler du om? Hvorfor sammenligner du en billig ferdigbygd arbeidsstasjon med garanti med disse tingene? Hva om man skal kjøpe 20 PC'er? Eller 50? Da har det plutselig en viss betydning om maskinen koster 2000 eller 4000 kroner. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 HP P6148SC Intel2,8 GHZ DUO 2GB RAM 500 GB HDD Pen brukt er ikke dette i stiveste laget? Greit nok at en bedrift gjør prisene litt høyere, men 2000 kr? Syns 1000 lappen er mere riktig uten operativsystem. Men hvis forbrukerkjøpsloven gjelder der 5 års reklamasjonsrett er gjeldene kan det være prisen blir stivere, spørs vel om slik maskin holder så lenge, Dell og HP har dårlig rykte på kvalitet særlig billig maskiner. En kraftig Gaming Pc som kjører alt av nyeste spill! synd at hadde man betalt 1000-2000 kr mere så får man minst dobbelt med ytelse (i5 4670k + R9 280x eller nyere brukt). Rubi Data, gaming PC og nyere brukt? Hva fabler du om? Hvorfor sammenligner du en billig ferdigbygd arbeidsstasjon med garanti med disse tingene? Hva om man skal kjøpe 20 PC'er? Eller 50? Da har det plutselig en viss betydning om maskinen koster 2000 eller 4000 kroner. Du som eier Rubi data eller? Annonsen kaller det en kraftig gamer PC, det er sjelden noe man kjøper 20 eller 50 av som arbeidsstasjoner til kontor... 4 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 HP P6148SC Intel2,8 GHZ DUO 2GB RAM 500 GB HDD Pen brukt er ikke dette i stiveste laget? Greit nok at en bedrift gjør prisene litt høyere, men 2000 kr? Syns 1000 lappen er mere riktig uten operativsystem. Men hvis forbrukerkjøpsloven gjelder der 5 års reklamasjonsrett er gjeldene kan det være prisen blir stivere, spørs vel om slik maskin holder så lenge, Dell og HP har dårlig rykte på kvalitet særlig billig maskiner. En kraftig Gaming Pc som kjører alt av nyeste spill! synd at hadde man betalt 1000-2000 kr mere så får man minst dobbelt med ytelse (i5 4670k + R9 280x eller nyere brukt). Rubi Data, gaming PC og nyere brukt? Hva fabler du om? Hvorfor sammenligner du en billig ferdigbygd arbeidsstasjon med garanti med disse tingene? Hva om man skal kjøpe 20 PC'er? Eller 50? Da har det plutselig en viss betydning om maskinen koster 2000 eller 4000 kroner. Elendig kjøp til 2000, ytelse som henger igjen fra 2006. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ai, den er til og med BRUKT. Da er det ikke noe å tenke på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå