Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det virker gankse bra. :)

Og som det skrives så er det en god del gode og velvalgte komponenter. Synd det ikke nevnes hvilken Intel-prosessor det er snakk om, men gjetter egentlig 3770K eller 3570K. Z87, burde skjønnt det var haswell. :p

Alt det ekstra stashet derimot, har jeg lite interesse av, og skjønner ikke hvorfor folk selger med PCen? Er dette noe folk etterspør? Altså, når du kjøper ny PC, er det vanlig å bytte ut headsett, webcam osv.. også?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Asus Gaming pc + komplett Setup

Prisen er sikkert ikke så ille men når man leser:

Specs:
System
Produsent: System manufacturer
Modell: System Product Name
Totalt systemminne: 119,00 GB RAM
Systemtype: 64-biters operativsystem
Antall prosessorkjerner: 2

Lagring
Total størrelse på harddisk(er) 2448 GB

Så begynner jeg å lure hvordan dette regnet ut med? Prosessoren må være temlig ustabil om den tror den har 119 GB ram og 2448 GB harddisk? Hvis det ikke er snakk om SSD disk som blir ram, og harddisk der det er en 500 GB og en 2 TB. Kun et GTX 660 blir for lite med 3 full HD skjermer.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Synes det virker gankse bra. :)

Og som det skrives så er det en god del gode og velvalgte komponenter. Synd det ikke nevnes hvilken Intel-prosessor det er snakk om, men gjetter egentlig 3770K eller 3570K. Z87, burde skjønnt det var haswell. :p

Alt det ekstra stashet derimot, har jeg lite interesse av, og skjønner ikke hvorfor folk selger med PCen? Er dette noe folk etterspør? Altså, når du kjøper ny PC, er det vanlig å bytte ut headsett, webcam osv.. også?

Sikkert noen som skal slutte helt med PC, og selger alt, samt at noen som skal ha den som første PC kan trenge det? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har en standard 27" 60hz skjerm jeg faktisk ønsker å bytte i en 24" :p Har ikke plass til 27" utility skjerm. Må kunne kalles et bra bytte for den andre part ..

Har også en Z87 plattform jeg kunne tenke meg å bytte mot et skjermkort.

(Kan selvsagt selge, men trenger ikke penger :p Gøyere å bytte da...)

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...