Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/35602

Intel i5 750 til 550kr..? Er ikke det ganske stivt? Har en slik liggende i skuffen som skal selges, men det er vel ikke realistisk med slike bruktpriser. Eller..?

Det er en gjøk som selger 920 til 1000 på finn :p Sånn sett er det en helt grei pris...

Jeg tror du kan få 300 for den ganske greit. Tross alt er det en oppgradering fra de tregeste i serien.

Lenke til kommentar

Lol. Ikke nok med det, men fyren tror at det er dette som er Turbo. (at du legger sammen antall kjerner som kjører på en gitt frekvens) :omg: Da vet man hvor man i hvert fall IKKE skal handle.

Edit: Nevermind. Aner ikke hvordan logikken her var. Han drar ut 2,5GHz + 2,5GHz opp av hatten for en merkverdig grunn.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

He he :-) Jeg leste igjennom flere annonser fra samme annonsør. Humret litt for meg selv. Det hadde vært greit om det var en bestemor som hadde skrevet annonsene, men når du kaller deg Hyggen Data Consult så har jeg litt større forventninger. Helt enig med Andrull, da vet man iallefall hvor man ikke skal handle.

Lenke til kommentar

He he :-) Jeg leste igjennom flere annonser fra samme annonsør. Humret litt for meg selv. Det hadde vært greit om det var en bestemor som hadde skrevet annonsene, men når du kaller deg Hyggen Data Consult så har jeg litt større forventninger. Helt enig med Andrull, da vet man iallefall hvor man ikke skal handle.

Ikke mye hyggelig den selgeren der! Mye rart i de annonsene til Hyggen.

Lenke til kommentar

Han har en annen barsk PC også...

HP EliteBook 6930p 14.1" 5.33GHz

Det er merkelig hvordan han regner på frekvenser.. CPU Intel Core 2 Duo SL9550 / 2.66 GHz+2.67GHz 5.33GHz

Kjører han i 400 km/h på vei til jobben også, siden bilen hans har 4 hjul og hvert av hjulene ruller i 100?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...