ventus Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Jeg ville nok også vært villig til å betale 1500,- for et 680- kort, inntil for under en måned siden. Da fikk jeg nemlig, til min forundring, tilslaget på et 770 for kr 1250,- på QXL. Jeg var forberedt på at det kunne gå for yttterligere 500,- Riktig nok en auksjon som bare lå ute noen få dager, så mange gikk nok glipp av den. Mye tyder på at skuffede ex-bitcoinminere selger ut GPU-stallen, så det burde absolutt være mulig å gjøre bra kjøp på relativt nye og kraftige GPU'er. En evigvarende sannhet for kjøp og salg er at: "ingenting er mer verdt enn noen er villig til å betale for det" Det er tydeligvis tungt å innse for mange selgere. Endret 11. juli 2014 av ventus Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Nå er ikke en QXL-auksjon definerende for en markedspris, og en selger trenger tross alt kun EN som er villig til å betale et gitt beløp Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hva er det for noe, egentlig? Får intet ut av bildene, annet enn at den har XP-logo, og en Intel-logo på kabinettet. det er en hp compaq 7100(ddr1) eller kanskje 7600(ddr2), uansett ingen core2duo som standard Lenke til kommentar
walaker Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Han typen her må jo være en hel del spesiell: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50067277(Nypris per dags dato ca 21500kr inkludert frakt)Han har nå redigert annonsen men her er det som sto:Her er en veldig god jobbe og spille data. Jeg bygde denne for rundt 41 tusen og hadde ikke bruk for den. Så jeg selger den på knal tilbud den første måneden. Endret 18. juli 2014 av walaker Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50083774&editAd=trueEr dette for godt til å være sant ? 9000 ned i pris ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Han typen her må jo være en hel del spesiell: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50067277 (Nypris per dags dato ca 21500kr inkludert frakt) Han har nå redigert annonsen men her er det som sto: Her er en veldig god jobbe og spille data. Jeg bygde denne for rundt 41 tusen og hadde ikke bruk for den. Så jeg selger den på knal tilbud den første måneden. Han ser ikke ut til å være tørr bak ørene, så da er det selvfølgelig verdt 8500 kroner at han har satt sammen maskinen... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Han typen her må jo være en hel del spesiell: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50067277 (Nypris per dags dato ca 21500kr inkludert frakt) Han har nå redigert annonsen men her er det som sto: Her er en veldig god jobbe og spille data. Jeg bygde denne for rundt 41 tusen og hadde ikke bruk for den. Så jeg selger den på knal tilbud den første måneden. Jeg lurer på hva fyren gjorde for å få den til å koste over 30k i utgangspunktet. Skulle en av postene her inne sniffe på begerpet "svindel" så må det være den, før den ble redigert. 41k i nypris er beviselig ikke reelt. Uansett er den så dårlig speccet at det er lite trolig at det finnes tosker store nok til å bite på Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvor mye er en pc med 780ti, 4820k verdt? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Hvor mye er en pc med 780ti, 4820k verdt? Sjekk prisjakt Dog ting er skjeldent verdt det det koster Endret 18. juli 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvor mye er en pc med 780ti, 4820k verdt? Sjekk prisjakt Dog ting er skjeldent verdt det det koster Ting er vel verdt det folk er villig til å gi for det? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvor mye er en pc med 780ti, 4820k verdt? Sjekk prisjakt Dog ting er skjeldent verdt det det koster Ting er vel verdt det folk er villig til å gi for det? Ikkje bestandig, men ofte. Man kan dog ikkje se på et lite antall folk, fordi det kan fort bli et skjevt bilde. Skambudere på brukten kommer som oftest først i mailboxen Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvor mye er en pc med 780ti, 4820k verdt? Sjekk prisjakt Dog ting er skjeldent verdt det det koster Ting er vel verdt det folk er villig til å gi for det? Ikkje bestandig, men ofte. Man kan dog ikkje se på et lite antall folk, fordi det kan fort bli et skjevt bilde. Skambudere på brukten kommer som oftest først i mailboxen ...gjerne med en tekst hvor kjøper "rakker ned på" produktet vedkommende selv er interessert i Var en fyr som gnålte om alskens (innbilte) problemer med ASUS Crosshair IV Extreme en gang jeg solgte et, og fikk det til å høres ut som et lavkvalitetskort ingen med vettet i behold ville slå kloa i. Pleier la den type mails forbli ubesvart Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Ja, er noen som høres ut som noe ala: this motherboard will make me bleed from my anus for rest of my life i need this Lenke til kommentar
biltema90 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50083774&editAd=true Er dette for godt til å være sant ? 9000 ned i pris ? Rart du har en nettside som er registrert på en som heter Rikard Johnsen, og at du ikke en gang klarer og fjerne "&editAd=true" i URLen.. Fant samme tablet til 13k inklusiv moms. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) ...gjerne med en tekst hvor kjøper "rakker ned på" produktet vedkommende selv er interessert i Var en fyr som gnålte om alskens (innbilte) problemer med ASUS Crosshair IV Extreme en gang jeg solgte et, og fikk det til å høres ut som et lavkvalitetskort ingen med vettet i behold ville slå kloa i. Pleier la den type mails forbli ubesvart Jeg fikk også høre av en luring att Sabertooth X79 var et problemkort uten like da jeg solgte PC'n min i fjor sommer. Dønn stabilt hos meg værtfall, selv med saftig overklokk på en 3930k. Fikk mye rart på mail da jeg hadde PC'n for salg, av folk som mente det ene og det andre, skambud og bytting i alskens drit. men det meste forble ubesvart. Mye luringer rundt om. Endret 19. juli 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 De første brikkene den første uka var det brikkesettrøbbel mot sata på de^^ Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 De første brikkene den første uka var det brikkesettrøbbel mot sata på de^^ Å hvis det var det så er vi ganske langt unna noe "problemkort" Det var et helt problemfritt kort for meg værtfall. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Ja for å ikke snakke om hvor mange oppdateringer brikkesettene fikk etter dette. Dårlige forsøk på å prute^^ 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Hvis kortet har/hadde så mange problemer så slapp da værtfall jeg billig unna Kortet innhar solide komponenter og klokket min 3930k opp til 4.8Ghz uten noen problemer. På denne frekvensen så hold alt seg dønn stabilt, selv med VRM på over 100c under last. Og hvis man skal kjøpe en såpass dyr Pc hvor man klager på både hovedkort og skjermkort som i mitt tilfelle, så bør man kanskje se videre. Endret 19. juli 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
C64C Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Ikke snau denne. "En av verdens beste gamming og workstation datamaskin": http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50067277&searchclickthrough=true&searchQuery=gamming%20pc Endret 20. juli 2014 av C64C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå