Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*host* Antec HCP 1300 :thumbup:

Man MÅ ha 2 stk for å få brukt den ene kabelen :D:green:

Yes jeg veit. Jeg har et selvproklamert såkalt "supertower" stående, med plass til 2 PSU'er og støtte for 480 radiator blant annet, så jeg hadde litt lyst til å lage et sat**** monster når x99 kom ut.

Lenke til kommentar

5000kr for 2 stk 670 ja.. right.

Har til sammenligning sett 2 stk uåpna Evga 780Ti SC til 7000kr, og 2 stk brukte Asus 780Ti til 6500kr, som man sikkert kunne pruta en 500lapp eller mer på.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

5000kr for 2 stk 670 ja.. right.

Har til sammenligning sett 2 stk uåpna Evga 780Ti SC til 7000kr, og 2 stk brukte Asus 780Ti til 6500kr, som man sikkert kunne pruta en 500lapp eller mer på.

Men de har ikke blitt støttet opp med hyssing for at PCIen (sic) ikke skal bøye seg! Hva det gjør med PCBen vites ikke...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke data relatert men 'hallo?

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48815071&searchclickthrough=true

8.anlege har kostet ca 400.000 (kjopt osshi center i bergen) sentrum)

Hvis man skal selge anlegg til 300k så forventer jeg godt beskrevet tekst og bilder. Men her virker det som han er helt på jorde lol

også beskrivelsen er helt retaded

sjekk bare her av samme selgeren http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48175820

Endret av Mr. D
Lenke til kommentar

Jeg googlet fyren, virker som han driver med noe utleie til sosialklienter eller lignende. Den eposten som er angitt i den ene annonsen virker jo litt "Thai style", så det kan forklare språket. Uansett hvor skrot ræv og/eller dyslektiker en etnisk norsk måtte være så ligger det ikke på DET nivået :p

Lenke til kommentar

Det norske språk er jo på vei rett ned i dass. Bare se på forumet her som eksempel. Grammatiske feil, blande og/å, manglende/feil bruk av komma, manglende bruk av punktum, manglende bruk av stor bokstav etter punktum.. Som noen eksempler. Jeg skjønner jo at man tar noen snarveier, ikke alltid tar det så høytidelig eller har en og annen skrivefeil, men enkelte ganger leser man jo noe som kunne vært skrevet av en 5-åring :) I en salgsannonse, hvis det grammatiske og selve oppbygningen til annonsen er dårlig, så gidder jeg ikke lese den. Sellers loss.

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49150640&searchclickthrough=true&searchQuery=gaming+pc

Hei, jeg selger en pc som kjører alle spill på max settings.
Har hatt pc'n i 5 måneder, det eneste som er galt er den ene sprekken på kabinettet men den legger du ikke merke til når du spiller.

BIOS Version/Date: American Megatrends Inc. V10.1, 16.08.2013
SMBIOS Version 2.7
Windows Directory: C:\Windows
System Directory: C:\Windows\system32
Installed Physical Memory (RAM): 8,00 GB
Total Physical Memory: 7,94 G
Total Virtual Memory: 15,9 GB
Graphic card: 2x AMD Radeon HD 5800 Series

:rofl::nei:

Glad for jeg er mere oppegående en den selgeren der, bruker systeminfo programmet i windows i en salgsannonse.

Billig komplett gaming pc

Selger en stasjonær gaming pc, 21" benq skjerm, gaming logitech g500 mus og gaming g110 logitech keyboard.

Daten har en 50gb ssd primærdisk og en 1tb sekundærharddisk.
Den har to 4gb gigabyte GBB36X controller minne, en AMD Phenom 2 X6 1055T Processor og et AMD Radeon HD 6800 series grafikk kort.
Windows 7 installasjonsdisk og alle andre disker, kabler og deler følger med.

Dette er en knallgod data og selges på grunn av at jeg ikke liker å spille like mye som før og jeg har en mac til alt det andre.

Vel denne burde Kyrre S. sett på, tydligvis har ikke selgerne er god greie på norsk eller peiling på hva han selger siden dette var stiv pris.GBB36X controller minne? Høres nesten mere ut som et chipset på hovedkortet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ikke data relatert men 'hallo?

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48815071&searchclickthrough=true

8.anlege har kostet ca 400.000 (kjopt osshi center i bergen) sentrum)

Hvis man skal selge anlegg til 300k så forventer jeg godt beskrevet tekst og bilder. Men her virker det som han er helt på jorde lol

også beskrivelsen er helt retaded

sjekk bare her av samme selgeren http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48175820

Steike, lykke til med å få 220 000 for et primare effekttrinn og noen høyttalere ++ han ikke vet hva er engang. Må være toppen av optimisme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Den dummeste finn.no artikkelen jeg har sett må være de som var for litt siden hvor folk tilbød å gi oss tilgang til kontoen dems slik vi kan laste ned flappy bird, hva stopper oss fra å bruke dems konto info og selge den videre?

Lenke til kommentar

Steamkonto selges med 117 spill - VAC status: God

:nei::rofl:

Heldigvis var det noen spill som var spennende.

Kan jo håpe selgeren er så dum at han har lagt visa som en del av kontoen.

Lolol what?! Den er verdt 29 tusen men dere får den for 1500? Hahahahahaha :rofl:

Minner om denne skrotnissen her som prøvde å selge kontoen sin på Reddit.

http://www.geek.com/games/valve-teaches-kid-a-lesson-for-trying-to-sell-his-steam-account-1327929/

Lenke til kommentar

Glad for jeg er mere oppegående en den selgeren der, bruker systeminfo programmet i windows i en salgsannonse.

Billig komplett gaming pc

Selger en stasjonær gaming pc, 21" benq skjerm, gaming logitech g500 mus og gaming g110 logitech keyboard.

Daten har en 50gb ssd primærdisk og en 1tb sekundærharddisk.

Den har to 4gb gigabyte GBB36X controller minne, en AMD Phenom 2 X6 1055T Processor og et AMD Radeon HD 6800 series grafikk kort.

Windows 7 installasjonsdisk og alle andre disker, kabler og deler følger med.

Dette er en knallgod data og selges på grunn av at jeg ikke liker å spille like mye som før og jeg har en mac til alt det andre.

Vel denne burde Kyrre S. sett på, tydligvis har ikke selgerne er god greie på norsk eller peiling på hva han selger siden dette var stiv pris.GBB36X controller minne? Høres nesten mere ut som et chipset på hovedkortet.

Han selger for 10k, men vurderer ikke bud under 4k :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...