Taake89 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Luringer/rariteter på bruktmarkedet... Posting av alt på bruktmarkedet og finn.no er kjedelig. Jeg vil ha noen skikkelige luringer/rariteter, ikkje standard overprisa skrot. Støtter Nizzen 100% her, er jo ikke noe artig å lese om smått overpriset ting. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Verdens beste PC. Alienware M17X med Kvittering, kjøpt til 25000kr, selges/bytte Jeg selger min verdens beste sterke og gaming PC Alienware M17X. Den kjører alt av de nye spillene og den er helt fantastisk PC. Det er mer enn du forventer. Jeg har brukt den i et år og kjøpte meg stasjonær PC så derfor selger den på under halv pris som var over 25000kr. Jeg har kvittering som er bevis hvor mye jeg har betalt for den. Vel da burde denne selgeren gi mere informasjon en kun: Intel i2 2. 20GHz Nvidia Geforce 1GB 6GB RAM Det kunne vært enten Core 2 duo eller i3 prosessor og et gammel nvidia skjermkort. Til 8000 kr er dette ikke noe godt kjøp selv brukt. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 >7200GS >250kr http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48697249&searchclickthrough=true Haha er jo nesten antikt dette her Kan jo være fint å ha til ustilling i stua da Lenke til kommentar
Magnus L Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 >7200GS >250kr http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48697249&searchclickthrough=true Haha er jo nesten antikt dette her Kan jo være fint å ha til ustilling i stua da Ja, i så fall er jo prisen ALTFOR lav! Kunst er jo dyrt vettu. Har selv et 7950GX2 stående på utstilling i en hylle Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 >7200GS >250kr http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48697249&searchclickthrough=true Haha er jo nesten antikt dette her Kan jo være fint å ha til ustilling i stua da Ja, i så fall er jo prisen ALTFOR lav! Kunst er jo dyrt vettu. Har selv et 7950GX2 stående på utstilling i en hylle Også er det jo et helt nytt 7200 som er til salgs og, hvor får man tak i et nytt 7200 idag? Regner med at det at det er nytt bare driver prisen opp. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Verdens beste PC. Alienware M17X med Kvittering, kjøpt til 25000kr, selges/bytte Jeg selger min verdens beste sterke og gaming PC Alienware M17X. Den kjører alt av de nye spillene og den er helt fantastisk PC. Det er mer enn du forventer. Jeg har brukt den i et år og kjøpte meg stasjonær PC så derfor selger den på under halv pris som var over 25000kr. Jeg har kvittering som er bevis hvor mye jeg har betalt for den. Vel da burde denne selgeren gi mere informasjon en kun: Intel i2 2. 20GHz Nvidia Geforce 1GB 6GB RAM Det kunne vært enten Core 2 duo eller i3 prosessor og et gammel nvidia skjermkort. Til 8000 kr er dette ikke noe godt kjøp selv brukt. Merkelig skapning, se også på de to andre annonsene han har ute. Virker som han skal selge alt han har Lenke til kommentar
Strato Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) "selger den på under halv pris som var over 25000kr" ok......... :S Så han selger maskinen til UNDER halv pris, som var OVER 25.000,- kroner. Han selger med andre ord maskinen til under 25.000,- og påstår at maskinen koster over 50.000,- ny? PS. Jeg vet hva han egentlig mener, men dette var en morsom formulering. Men dersom han skal ha 7.5k for denne maskinen, kan det potensielt være et røverkjøp. Dersom maskinen var ny for ett år siden og kostet 25k, så burde den jo være rimelig kraftig. Jeg stusser litt på gpu med kun 1gb ram, men her virker det som at annonsør har veeeeeldig lite kunskap om pc, så dette kan jo faktisk være inkorrekt informasjon. Endret 27. mai 2014 av Strato Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 "selger den på under halv pris som var over 25000kr" ok......... :S Så han selger maskinen til UNDER halv pris, som var OVER 25.000,- kroner. Han selger med andre ord maskinen til under 25.000,- og påstår at maskinen koster over 50.000,- ny? PS. Jeg vet hva han egentlig mener, men dette var en morsom formulering. Men dersom han skal ha 7.5k for denne maskinen, kan det potensielt være et røverkjøp. Dersom maskinen var ny for ett år siden og kostet 25k, så burde den jo være rimelig kraftig. Jeg stusser litt på gpu med kun 1gb ram, men her virker det som at annonsør har veeeeeldig lite kunskap om pc, så dette kan jo faktisk være inkorrekt informasjon. Ehhh... Tror det er selger som ikke kan pc nei, I2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47544360&searchclickthrough=true&searchQuery=gamer+pc "Datamaskinen er pent brukt, og er garantert konkurransedyktig i 5 - 10 år til." Denne var litt dryg.. Og Cooler Master GPU Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Hva med: Bra Entry Gaming Pc! Uten SSD med Pentium og GTX 650 kommer man ikke langt med gaming. Kun en brukt Green 2TB for å selge til 3000 kr er veldig stiv pris. Skulle gjerne vist hva klassen for å kalle "Entry Level" egentlig er? GTX 770 og i5 4670K? Endret 27. mai 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47544360&searchclickthrough=true&searchQuery=gamer+pc "Datamaskinen er pent brukt, og er garantert konkurransedyktig i 5 - 10 år til." Denne var litt dryg.. Og Cooler Master GPU Det er alltid godt når en kan starte dagen med et smil om munnen Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hva med: Bra Entry Gaming Pc! Uten SSD med Pentium og GTX 650 kommer man ikke langt med gaming. Kun en brukt Green 2TB for å selge til 3000 kr er veldig stiv pris. Skulle gjerne vist hva klassen for å kalle "Entry Level" egentlig er? GTX 770 og i5 4670K? Entry gaming er vel det du nevner der ja. En full maskin til rundt 8k vil jeg kalle entry. Men den maskinen der duger nok mer som lagringsserver vil jeg tro Horelysene og klistremerkene kan han ha for seg selv. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Vel se på denne: NY ULTRA OVERKILL GAMER 12 CORE INTEL E5-2697 V2 GTX 780 OC 250GB SSD 32GB RAM prisen er god hvis vi tar delene vær for seg, men å kalle dette gammer blir jo litt idiotisk for meg vertfall. Å bruke perfomance test å skryte av spillytelsen, blir jo som å selge minerig server som gaming pc. Dette er en 100 % ny PC som bygges på noen virkedager av nye/demo komponenter fra norske nettbutikker med garanti og reklamasjonsrett, unntatt CPUene som er importert (ES) prosessor for å få en overkommelig pris, ref at denne koster som retail kr 22.000: Lurer på hvordan denne personen får dette til, tyvgodt eller kjøpt på svarte markedet? Prisen i dette tilfellet er ikke verste, det verste er å villede å få folk å tro dette gi bedre ytelse i battlefield 4 og crysis 3, nå har han ikke nevnt disse spillene, men hvorfor skulle man da valgt Xeon prosessor i gaming maskin? Den er dyrere, lavere klokkefrekvens en i7-4930K. Voldsomt han skryter av prosssoren flere steder. Med så høye beløper burde man betale moms + skatt for salget. Endret 28. mai 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Hva med: Bra Entry Gaming Pc! Uten SSD med Pentium og GTX 650 kommer man ikke langt med gaming. Kun en brukt Green 2TB for å selge til 3000 kr er veldig stiv pris. Skulle gjerne vist hva klassen for å kalle "Entry Level" egentlig er? GTX 770 og i5 4670K? Sterkt uenig i at entry level gamer må ha et gtx 770... Dette er kraftigere enn et gtx880m i gaming laptop til 17k.... Jeg synes gtx760/650tiboost/hd7850 er/var gode entrykjøp. Dette er da heller ikke lower bracket prisklasse. Jeg har selv et hd6850 1gb i maskinen for tida. Med dette kortet kan jeg fortsatt kjøre det absolutt meste med 50+ fps 1080p. I noen grafikkintensive spill må jeg stille noen av instillingene ned på medium, men det er fremdeles en ok spillopplevelse med god fps og 1080p. Det er hvertfall det jeg definerer som entry. Gtx770 vil dra så og si alle titler på ultra ved 1080p. Dette er altså et high performance kort. Dyrt er det også. Ikke nevn gaming ved høy oppløsning, siden vi snakker entry level gaming Endret 28. mai 2014 av Strato Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 750 vil jeg kalle entry. Og en i3 dualcore eller FX 6300. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Gtx770 vil dra så og si alle titler på ultra ved 1080p. Dette er altså et high performance kort. Dyrt er det også. Ehhh... du skal vel i dag nesten være glad den klarer noen som helst nyere spilltitler på maks grafikk og fortsatt har en grei ytelse. Hvis vi sier en 60 FPS gjennomsnitlig er bra nok for entry gaming (altså vil den ligge en del under dette til tider) så klarer den ikke bla. Metro: Last Light Company of Heroes 2 Crysis 3 Crysis: Warhead Total War: Rome 2 Thief 2014 Battlefield 4 (er litt frem og tilbake, noen ganger akkurat innenfor) Endret 28. mai 2014 av Andrull Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Gtx770 vil dra så og si alle titler på ultra ved 1080p. Dette er altså et high performance kort. Dyrt er det også. Ehhh... du skal vel i dag nesten være glad den klarer noen som helst nyere spilltitler på maks grafikk og fortsatt har en grei ytelse. Hvis vi sier en 60 FPS gjennomsnitlig er bra nok for entry gaming (altså vil den ligge en del under dette til tider) så klarer den ikke bla. Metro: Last Light Company of Heroes 2 Crysis 3 Crysis: Warhead Total War: Rome 2 Thief 2014 Battlefield 4 (er litt frem og tilbake, noen ganger akkurat innenfor) CoH 2 er så ræva optimalisert at ingen ting er i nærheten av å kjøre det godt... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Gtx770 vil dra så og si alle titler på ultra ved 1080p. Dette er altså et high performance kort. Dyrt er det også. Ehhh... du skal vel i dag nesten være glad den klarer noen som helst nyere spilltitler på maks grafikk og fortsatt har en grei ytelse. Hvis vi sier en 60 FPS gjennomsnitlig er bra nok for entry gaming (altså vil den ligge en del under dette til tider) så klarer den ikke bla. Da er det jammen bra at de fleste spill ser tilnærmet like bra ut på Medium som på Ultra da 3 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Vel se på denne: NY ULTRA OVERKILL GAMER 12 CORE INTEL E5-2697 V2 GTX 780 OC 250GB SSD 32GB RAM prisen er god hvis vi tar delene vær for seg, men å kalle dette gammer blir jo litt idiotisk for meg vertfall. Å bruke perfomance test å skryte av spillytelsen, blir jo som å selge minerig server som gaming pc. Dette er en 100 % ny PC som bygges på noen virkedager av nye/demo komponenter fra norske nettbutikker med garanti og reklamasjonsrett, unntatt CPUene som er importert (ES) prosessor for å få en overkommelig pris, ref at denne koster som retail kr 22.000: Lurer på hvordan denne personen får dette til, tyvgodt eller kjøpt på svarte markedet? Prisen i dette tilfellet er ikke verste, det verste er å villede å få folk å tro dette gi bedre ytelse i battlefield 4 og crysis 3, nå har han ikke nevnt disse spillene, men hvorfor skulle man da valgt Xeon prosessor i gaming maskin? Den er dyrere, lavere klokkefrekvens en i7-4930K. Voldsomt han skryter av prosssoren flere steder. Med så høye beløper burde man betale moms + skatt for salget. Nå har du postet nok ting som faktisk ikke er særlig overpriset. ES-prosessorer kjøper man på eBay. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 http://www.finn.no/finn/torget/resultat?SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&category=0/93&category=1/93/3215&sort=5&periode= Her er all datagreier på finn.no, så slipper dere å poste mere spam her 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå