MariusJS Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jupp, er nok bare en fyr som ikke vil skrive mining, da mange minere heller kjøper nytt, mens gamere er det mange flere av, og derfor flere som kjøper brukt også Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Man ser hvor bra Ati er til gaming når det er helt fullt på bruktmarkedet. Når det ikkje lønner seg å "Mine" lengre, så skulle man tro at det kan brukes til spilling. Virker ikkje så populært det. Har sett flere i det siste som selger 290/290x pga overgang til nVidia. Synnat ikkje mantle har blitt en suksess som det burde ha vært. Hadde det blitt det så hadde jeg kjøpt det tvært Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Vel ser ikke vitsen å selge R290/R290x kun for dårlig kjøler. Om jeg kunne spart nesten tusenlappen mot GTX 780TI så ville jeg vurdert det. Ennå mere ved kjøp av brukt. Men det jeg liker dårlig: Diverse, R9 280X, R9 290, Silverpower 500 W PSU, Be-Quiet Power Zone 1000 W PSU Hvorfor kommer G540 inn i bilde her? Helt elendig cpu, så om man dropper den gjør man bra kupp på skjermkort. Da 2 er solgt allerede, XFX Radeon R9 280X hadde jeg kjøpt om jeg trengte det. Finnes jo gode kjølere: Alpenföhn Peter 2 Universal VGA Kjøler Eneste ulempen det blir vanskelig ved crossfire siden koster da bruker totalt 3 PCI-E porter, og det følger ikke med strømkabel til skjermkort, slik man kan regulere viftene til ønsker støynivå og tempratur. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) LMH1, som jeg forklarte tidligere, så er også dette en mining-PC (han skriver jo at han har brukt det til dette også), hvor hovedpoenget er å ha så dårlig CPU som mulig, og mange AMD-skjermkort. Spiller ingen rolle hva slags kjøler det er. Han kjører nok tvilsomt crossfire på de. Endret 23. mai 2014 av Andrull Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hva mener dere om: Gaming PC Med Spill (NY) til 4500 kr? Jeg hadde i så fall heller kjøpt: At selgeren er anonym her gir ennå mere grunn å være skeptisk. Spessielt forvirringer rundt "gaming PC" med spillytelse fra år 2006. CounterStrike Global Offensive (PC) PC i deler - Intel Entry Gamer Rimelig byggesett med Pentium G3220 og Geforce GTX750 Microsoft Windows 8.1 Norsk, 64-bit, OEM Til nesten samme pris. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Har sett flere i det siste som selger 290/290x pga overgang til nVidia. Ja det er desverre mange uopplyste individer der ute som tror nVidia er så mye bedre til spilling... Det er vel samme gjengen som mener de ser forskjell på 78 og 80 fps. Lenke til kommentar
tankfrydo Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 700 watt strømforsyning :-S Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Har sett flere i det siste som selger 290/290x pga overgang til nVidia. Ja det er desverre mange uopplyste individer der ute som tror nVidia er så mye bedre til spilling... Det er vel samme gjengen som mener de ser forskjell på 78 og 80 fps. Det går litt opp og ned, men akkurat nå er nvidia best på high end siden. Det gjelder faktisk også driverene også. Iallefall i de nyeste titlene. Er en grunn for at ikkje jeg har ATI nå. 2x 7970 ble byttet med en gang gtx 680 kom. Jeg vil bare ha det beste, så nå er nvidia best for mitt bruk. 290x kunne ha vært vinneren, men slik ble det ikkje desverre. Billigere og bedre hadde vært genialt, men den gang ei 3 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Sikkert feil tråd, men tenkte jeg kunne prøve her før jeg lager en selv. Hva kan man få for en Dell u2412M ? Er en 1000lapp realistisk? Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg hadde prøvd meg på halv pris av veil. Altså ca 800-900. Bra skjerm. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg hadde ikke betalt mer enn 500kr for den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 IPS og Pivot. 1k er ikke umulig om skjermen er i topp stand (altså ingen riper osv). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg hadde ikke betalt mer enn 500kr for den.Og hadde du vært selger av skjermen, så ville du ha solgt den for minst 1000kr 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Mtp at Dell har desidert beste foten blant skjermer der ute tør jeg påstå at den er verdt i området av tusenlappen om den fremdeles er i god stand ja. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg har aldri forstått hvorfor folk skal ha så stort kabinett, HK, etc... når de bare bruker 1/10 av mulighetene eller plassen? Ser så stusslig ut inni. Fordi man har ekspansjonsmuligheter senerem både i forhold til hardware og vannkjøling Dessuten er det jo mye enklere å bygge i en diger kasse. Dog, alt med måte - mini-itx i et HPTX-kabinett blir bare tøys... 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Jeg hadde ikke betalt mer enn 500kr for den.Og hadde du vært selger av skjermen, så ville du ha solgt den for minst 1000kr Hadde faktisk gitt den bort gratis, hvis jeg ikke hadde hatt bruk for den selv da Endret 25. mai 2014 av sevs Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg har aldri forstått hvorfor folk skal ha så stort kabinett, HK, etc... når de bare bruker 1/10 av mulighetene eller plassen? Ser så stusslig ut inni. Fordi man har ekspansjonsmuligheter senerem både i forhold til hardware og vannkjøling Dessuten er det jo mye enklere å bygge i en diger kasse. Dog, alt med måte - mini-itx i et HPTX-kabinett blir bare tøys... Nja, det er mange caveats med det. F.eks føler jeg at NZXT Switch 810 ikke gir nevneverdige forbedringer over f.eks et Corsair C70 eller til og med 350D. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg har aldri forstått hvorfor folk skal ha så stort kabinett, HK, etc... når de bare bruker 1/10 av mulighetene eller plassen? Ser så stusslig ut inni. Fordi man har ekspansjonsmuligheter senerem både i forhold til hardware og vannkjøling Dessuten er det jo mye enklere å bygge i en diger kasse. Dog, alt med måte - mini-itx i et HPTX-kabinett blir bare tøys... Nja, det er mange caveats med det. F.eks føler jeg at NZXT Switch 810 ikke gir nevneverdige forbedringer over f.eks et Corsair C70 eller til og med 350D. Jeg kjenner ikke alle kabinetter, men etter et visst punkt har man jo god plass til hender og kabler og whatnot uansett Jeg angrer dog ikke på at jeg kjøpte Elysium, selv om det kan diskuteres om det kan forsvares plassmessig (dog, 8 disker og SLI er ikke SÅ lite). Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Er ikke dette litt dyrt? Er forøvrig interessert i delene. http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/34955 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Har sett flere i det siste som selger 290/290x pga overgang til nVidia. Ja det er desverre mange uopplyste individer der ute som tror nVidia er så mye bedre til spilling... Det er vel samme gjengen som mener de ser forskjell på 78 og 80 fps. Det går litt opp og ned, men akkurat nå er nvidia best på high end siden. Det gjelder faktisk også driverene også. Iallefall i de nyeste titlene. Er en grunn for at ikkje jeg har ATI nå. 2x 7970 ble byttet med en gang gtx 680 kom. Jeg vil bare ha det beste, så nå er nvidia best for mitt bruk. 290x kunne ha vært vinneren, men slik ble det ikkje desverre. Billigere og bedre hadde vært genialt, men den gang ei Er det ikke sykelig dyrt å hoppe på den "beste av det beste hele tiden" bølgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå