Tåkefyrste Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Om du ikke kan gjenkjenne åpenbart tekstbok rasisme når du skriv det selv får være ditt problem, i det minste ha nok forståelse for at ingen har lyst til å se slikt dritt. Spar meg. Fordommer og rasisme er 2 helt forskjellige ting; men om du vil diskutere slikt så ta det gjerne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1569364 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Tilbake til topic please.Har lest igjennom de siste svarene her og som påpekt her kan det tolkes forskjellig , når vedkommende også poengterer at det ikke er vondt ment lar jeg det ligge. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Jeg må si jeg er litt i tvil: Fujitsu u810 til 2500 kr på bruktmarkedet, kan den virkelig være vært så mye? Man kan jo få nettbrett eller en minilaptop til 3000 kr som er bedre en dette. Men for å være verdens minste laptop nesten på størrelsen som en stor mobil. Edit fant Fujitsu LifeBook U810 5.6" Mini Laptop/Tablet Touch Screen UMPC Windows 7, 40GB så tviler på den er verdt prisen. Endret 7. april 2014 av LMH1 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg må si jeg er litt i tvil: Fujitsu u810 til 2500 kr på bruktmarkedet, kan den virkelig være vært så mye? Man kan jo få nettbrett eller en minilaptop til 3000 kr som er bedre en dette. Men for å være verdens minste laptop nesten på størrelsen som en stor mobil. Edit fant Fujitsu LifeBook U810 5.6" Mini Laptop/Tablet Touch Screen UMPC Windows 7, 40GB så tviler på den er verdt prisen. Å dæven, ja der har du funnet en skikkel råtten deal. Den der er toppen verdt 500kr, og da snakker vi om spesielt interesserte som trenger å ha noe lite som kjører X86-platformen til en rimelig pris. Går ut fra at batteriet er ødelagt/dødt på en så utslitt sak, så her er bruksverdien tilnærmet lik null. Dagens smarttelefoner forventer jeg er et greit hakk raskere (har mer minne og en del flere kjerner og instruksjoner), og i tillegg har den ikke støtte for noe 2G/3G/4G som selvsagt alle smarttelefoner har i dag. Touchskjermen er nok ganske dritt, og ja, det er nok maskinen generelt sett også. For ikke å snakke om hvor ekstremt tregt en slik maskin er med Windows på, som ikke akkurat er laget for så trege saker. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47544360&recommended=bap Er vel et 8800 eller lignende? Men 16gb Ram var det jo EDIT: Coolermaster skjermkort 2 GB: Bare glem det, Fant ut hvilket skjermkort Står også at: Datamaskinen er pent brukt, og er garantert konkurransedyktig i 5 - 10 år til.: Jada, Sure Endret 7. april 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Coolermaster skjermkort, faktisk 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 "Datamaskinen er pent brukt, og er garantert konkurransedyktig i 5 - 10 år til." Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Razer Blade 14 256GB GTX 765M Core i7 @ 3.2 GHz til 12000 krKan noen si meg hvorfor den er verdt så mye? Man får jo en Lenovo IdeaPad Y510p 15.6" bærbar PC + Samsung EVO 840 Series SSD 500 GB til ca 100 kr ekstra, vil si det er bedre kjøp en å kjøpe brukt, ikke så dårlig men vil si førstnevnte Razer blade neppe er verdt noe særlig over 10 000 kr. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Razer Blade 14 256GB GTX 765M Core i7 @ 3.2 GHz til 12000 kr Kan noen si meg hvorfor den er verdt så mye? Man får jo en Lenovo IdeaPad Y510p 15.6" bærbar PC + Samsung EVO 840 Series SSD 500 GB til ca 100 kr ekstra, vil si det er bedre kjøp en å kjøpe brukt, ikke så dårlig men vil si førstnevnte Razer blade neppe er verdt noe særlig over 10 000 kr. Sannsynligvis tror han dette gjør den dyrere: Blir ikke solgt i europa! Verdens tynneste gaming laptop i en liten formfaktor som yter bedre enn mange av storebødrene! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hehe. Ikke sant. Så bare fordi den ikke er CE-godkjent, så er den mer "eksklusiv". ^^ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Razer Blade 14 256GB GTX 765M Core i7 @ 3.2 GHz til 12000 kr Kan noen si meg hvorfor den er verdt så mye? Man får jo en Lenovo IdeaPad Y510p 15.6" bærbar PC + Samsung EVO 840 Series SSD 500 GB til ca 100 kr ekstra, vil si det er bedre kjøp en å kjøpe brukt, ikke så dårlig men vil si førstnevnte Razer blade neppe er verdt noe særlig over 10 000 kr. Jeg får vondt i hjertet av slike vage sammenligninger. Som selgeren selv skriver har han gitt 16 laken for maskinen. Da er det bra optimistisk å forvente 12 laken for den nå. DET er poenget. Ikke hva annet man kan kjøpe nytt for samme sum. Endret 8. april 2014 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Men, den er vel vidt kjent for og ha en av markedets dårligste skjermer, så det er nok litt optimistisk mtp pris. 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg får vondt i hjertet av slike vage sammenligninger. Som selgeren selv skriver har han gitt 16 laken for maskinen. Da er det bra optimistisk å forvente 12 laken for den nå. DET er poenget. Ikke hva annet man kan kjøpe nytt for samme sum. Greit nok en svak sammenligning, men... a. Generell guideline er å selge for 30% lavere pris enn ny, som ville vært nærmere 11k. b. Garantien går ut om et par måneder. Da ryker det lett ett laken der vil jeg påstå. c. En utenlandsk bestilt laptop gir lett problemer om du trenger hjelp. d. Andre produkter er i omtrent samme område med sammenlingnbare specs nu, f.eks multicom sin som har en mye større skjerm og kraftigere skjermkort. Nå går det lett ett laken til omtrent om du trenger å kjøpe Windows, men mange som ikke trenger det hvis de først faktiskt trenger en laptop. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 I tillegg er dette en maskin som ikke har noe forhandlerapparat i norge, og det påvirker prisen ytterligere. Personlig ville jeg ikke tatt i den med ildtang. Hvis noe ryker på den så den må repareres så er det kjøper som må betale frakt begge veier, og som må passe på at tollbehandlingen blir riktig. I tillegg så vil en evt reparasjon ta mye lenger tid enn om man kunne forholdt seg til en norsk forhandler. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Rubi har jo egen data facebook side Endret 12. april 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Rubi har jo egen data facebook side Og her er nettsiden deres: http://www.rubidata.no/ Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/34464 Ikke bare er det overpriset, men det er fylt med røykestøv som ikke bare svekker levetiden, men som også lukter fælt. Endret 12. april 2014 av sevs Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47761729&recommended=bap Han her er kanskje litt for optimistisk? Nevnt i annonsen: Pris på like god PC i butikk er ca. 9000kr i dag. Endret 12. april 2014 av Kaptein-Snorkel Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Six core som jobber parallelt.. Da er det ikke mye å lure på forbanna tullinger som tror de eier et atomkraftverk av en pc, så er det bare helt middelmådig. Endret 12. april 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/34465 Montert blokk og kortet har visst fortsatt garanti. det er ganske rått!!! kortet er fortsatt det kraftigste grafikkortet i verden. raskere en titan og gtx 780ti. men dem er kun en kjernes grafikkkort .dette har 2. men med den frekvensen den kjører nå er denne raskere enn 2 gtx 680 i sli oppsett. og tar mindre plass.og bruker mindre strøm Endret 12. april 2014 av sevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå