LMH1 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Er det noen som vet når Windows XP er verdiløs i salgsverdi? 6 april? Siden det er jo noen som prøver seg å selge XP før 6 april. 300 kr er jo stiv pris hvis supporten kun varer 2 dager til. Personlig vil jeg si etter 6 april er 100 kr mye. Windows XP Professional Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Er det noen som vet når Windows XP er verdiløs i salgsverdi? 6 april? Siden det er jo noen som prøver seg å selge XP før 6 april. 300 kr er jo stiv pris hvis supporten kun varer 2 dager til. Personlig vil jeg si etter 6 april er 100 kr mye. Windows XP Professional Hvorfor i alle dager skulle noen bruke penger på et OS fra ørtenhundreogdengang? 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Nei, å selge (kjøpe) XP for penger i seg selv er "hårreisende". Er vel sikkert 32-bit versjon også. Ser du bort fra drivere som du vil slite med å finne, så blir det et sabla styr med å fikse skikkelig støtte for SSDer, og for lite minne til å starte maskinen, og ikke mulighet til å kjøre alle skjermkortene en gang . Skal man først gå for et slikt eldgammelt OS (må vel være for bakoverkompatibilitet hastighet på eldgamle PCer) så hadde jeg heller gått for Win2000/Win98 når jeg først var i gang... Endret 4. april 2014 av Andrull 3 Lenke til kommentar
crispy345 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hvis noen av dere ønsker Windows XP lisenser, enten det er Home eller Pro, så har jeg ørten liggende.. Though, jeg regner med dere har en stack liggende fra før ;-) 1 Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Rubi slår til igjen http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47575510&searchclickthrough=true Lenke til kommentar
mna Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 å som sagt før 775 blir aldri verd 4k++ i 2014. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 ''Har mange spiller som støtter å spille uten noe problem,'' Hva faen skal det bety? Kan virkelig ikke være en person som kan norsk som har skrevet den annonsen 1 Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 ''Har mange spiller som støtter å spille uten noe problem,'' Hva faen skal det bety? Kan virkelig ikke være en person som kan norsk som har skrevet den annonsen Nei, Rubi data består utelukkende av utlendinger, husker ikke hvilket land de var fra.. Var "smart" nok til å kjøpe en laptop derifra en gang, sier bare aldri mer! 1 Lenke til kommentar
larriss Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/34303 200 kr av nypris... og hvorfor brukte han heller ikke angrerett...?? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Ser stadig vekk at folk ikke veit om angrefristen ved kjøp i nettbutikk. Dumt for dem egentlig. Har måttet benytte meg av angrefristen 2 ganger bare siste uka. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47655347 Følger med en havarert versjon av windows 7. 2 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47655347 Følger med en havarert versjon av windows 7. Og da var annonsen slettet gitt Lenke til kommentar
Populært innlegg Simkin Skrevet 6. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Lol De har jo helt drøye priser! Snakk om å rane folk( Om noen er så dum til å kjøpe noe da) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45754560&searchclickthrough=true Rubidata ser omtrent like seriøst ut som Mobilfikser'n i Oslo. Sikkert drevet av våre nye landsmenn slik som Mobilfikser'n er. (og Mobilfikser'n vet IKKE hva de holder på med, om noen skulle lure.) Av prinsipp handler ikke jeg (lenger) med folk som heter Mohammed, abdullah eller noe lignende, det beste er å styre langt unna. Endret 6. april 2014 av FiveInline 10 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Kan vi holde oss unna åpenbar rasisme? Tror de færreste egentlig er interessert i hva slags navn du mener er å respektere. 8 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Kan vi holde oss unna åpenbar rasisme? Tror de færreste egentlig er interessert i hva slags navn du mener er å respektere. Det er ikke rasisme, men føre var prinsippet. Jeg sier ikke att alle er slik, men for min del har jeg vært borti såpass mye tull med disse, att jeg styrer unna. langt unna. Om du velger noe annet, så vær så god. Endret 6. april 2014 av FiveInline 7 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Om du ikke kan gjenkjenne åpenbart tekstbok rasisme når du skriv det selv får være ditt problem, i det minste ha nok forståelse for at ingen har lyst til å se slikt dritt. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Hva folk vil lese eller ikke er strengt tatt ikke opp til deg å avgjøre. Endret 6. april 2014 av FiveInline 7 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hva folk vil lese eller ikke er strengt tatt ikke opp til deg å avgjøre. Det er det jo for all del ikke, men jeg har ingen interesse av å la noen på noen måte hinte at rasistiske utsagn var akseptabel tale. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Poenget her er vel kanskje at slike utsagn tolkes forskjellig. Noen kan være enige, noen kan tolke det som rasisme og andre kan tolke det som "rasisme". En eventuell rasismediskusjon burde kanskje taes i en annen tråd. Have a great night! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå