Gå til innhold

The North London Derby - Søndag 26 februar kl 14:30

Prinz Poldi

36 stemmer

1. 1. Hvordan går det første NLD i 2012?

• Arsenal vinner med 2 eller flere mål
    • Arsenal vinner med 1 mål
    • Kampen ender uavgjort
    • Tottenham vinner med 1 mål
    • Tottenham vinner med 2 eller flere mål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du leter etter noen å diskutere tribunekultur med, så er det ikke meg. Jeg er ikke interessert i en lang diskusjon, men det provoserer meg at du mener din klubb er perfekt. Det er den ikke. :)

Jeg har vel aldri ment at min klubb er "perfekt", da jeg rett og slett ikke tror på at ordet perfekt har noen som helst grobunn i virkeligheten.

Jeg skrev jo så sent som i mitt siste innlegg her inne at alle leire har sine sorte får.

Greit at du sier du ikke er interessert i å diskutere tribunekultur, da vet jeg det til senere, men jeg er fortsatt interessert i å få vite mer om hvorfor du er uenig med meg, og begrunne kritikken mer saklig enn med poster som "lol".

Du beviste dog poenget mitt, og det takker jeg deg for.

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apen bør straffes for filming.

Så da har vi Skysports + Poll vs TV2 PL studio + Phil Trestokk i spissen. Hvem har rett?

Eks-dommeren har jo ikke en gang fått med seg at det ble blåst mot Gibbs, ikke keeperen.

Poll tror dommeren var i tvil siden han ikke også viste ut Arsenals keeper.

- Dersom det var en forseelse, burde det vært delt ut rødt kort til keeperen. Kanskje Dean var i tvil og lot ham være på banen, skriver han.

Mye mulig det også, men allikevel så kaster Bale seg noe jævlig og gjør at situasjonen ser mer alvorlig ut enn det er. Så lenge spiller som Bale holder på med slik kasting og filming så blir det til slutt vanskelig å tro på de når de faktisk blir felt.

HAHA. Da har vår kjære venn Lundekvam snakket med Bale ang. situasjonen.

9m morten langli ‏ @TV2langli

Da har @SaintSkipper5 pratet med Bale ang gårsdagens str situasjon. Han sier han blir klippet bakfra av Gibbs, ikke keeper.

morten langli ‏ @TV2langli

Han sier at straffen var riktig dømt. Og vil presisere at han ikke er noen diver. Så da får dere ta en tlf til Gibbs og Sky. Ha en fin dag.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Hehehehe, synes det er morsomt med arrogante Tottenham fans som tydeligvis ikke har hukommelse lengre enn en halv sesong. Misunner Roman noe vilt som er over på denne kampen.

Jeg vet ikke helt hvem du sikter til her. Men jeg tror de av oss som har fulgt Spurs en stund har veldig god hukommelse og stort sett regner med at tapsrekka som fører til at vi tar en ny 5. plass starter når som helst. Evt i går.

Og som et innlegg i diskusjonen om Bale kaster seg: Jeg tror det er kontakt, men jeg satt i går mens kampen nettopp var startet og whinet over at Bale i det siste har filmet mye og jobber bakover mye mindre enn før. Så kom straffen... Ja, han hjelper godt til. Det er en billig straffe. Men med tanke på enkelte spillere som har vært i Arsenal før i tiden vet jeg ikke helt om en egentlig bør klage så mye på det. Spesielt ikke mtp at karma traff Spurs hardt og kjapt :)

Lenke til kommentar

Hehehehe, synes det er morsomt med arrogante Tottenham fans som tydeligvis ikke har hukommelse lengre enn en halv sesong. Misunner Roman noe vilt som er over på denne kampen.

Jeg vet ikke helt hvem du sikter til her. Men jeg tror de av oss som har fulgt Spurs en stund har veldig god hukommelse og stort sett regner med at tapsrekka som fører til at vi tar en ny 5. plass starter når som helst. Evt i går.

Og som et innlegg i diskusjonen om Bale kaster seg: Jeg tror det er kontakt, men jeg satt i går mens kampen nettopp var startet og whinet over at Bale i det siste har filmet mye og jobber bakover mye mindre enn før. Så kom straffen... Ja, han hjelper godt til. Det er en billig straffe. Men med tanke på enkelte spillere som har vært i Arsenal før i tiden vet jeg ikke helt om en egentlig bør klage så mye på det. Spesielt ikke mtp at karma traff Spurs hardt og kjapt :)

Tja, så som sagt kampen på pub i Haugesund og endte opp med å sitte i nærheten av 2-3 veldig arrogante og ekkle Tottenham supportere som stakk etter 4-2, litt av innspillet mitt var ment der. Men også mot de jeg har møtt på nett i det siste, inklusivt her. Alt snakket om troneskifte, at spurs er overlegne og resten av det jævla pisset de har spydd av seg som toppet seg før denne kampen når majoriteten av de en møte anså seg som KLARE favoritter på Emirates, hah. Om vi hadde lugget på nedrykk hadde dere aldri vært klare favoritter på vår hjemmebane. Andre omtrent like arrogante ting enn har hørt den siste sesongen er feks som det der 10 spurs spillere og 1 Arsenal spiller. Lol. Eller Solaar igår med: Dette spurs-laget burde slå Arsenal 10 av 10 ganger.

Det er så håpløst på trynet og det virker som om veldig mange av dere som skriver det er enig i det, selv om noe selvsagt kan være skrevet for provokasjon, og det vitner om en jævla dårlig hukommelse.

Bale diver, jævla klart også. Om det er kontakt mellom han og Gibbs har lite å si da han fabrikerer hele dritten. Men han kommer nok aldri til å bli straffa for det, til tross for at dette her er langt ifra hans første i år. Nettopp pga han er britisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tja, så som sagt kampen på pub i Haugesund og endte opp med å sitte i nærheten av 2-3 veldig arrogante og ekkle Tottenham supportere som stakk etter 4-2, litt av innspillet mitt var ment der. Men også mot de jeg har møtt på nett i det siste, inklusivt her. Alt snakket om troneskifte, at spurs er overlegne og resten av det jævla pisset de har spydd av seg som toppet seg før denne kampen når majoriteten av de en møte anså seg som KLARE favoritter på Emirates, hah. Om vi hadde lugget på nedrykk hadde dere aldri vært klare favoritter på vår hjemmebane. Andre omtrent like arrogante ting enn har hørt den siste sesongen er feks som det der 10 spurs spillere og 1 Arsenal spiller. Lol. Eller Solaar igår med: Dette spurs-laget burde slå Arsenal 10 av 10 ganger.

Det er så håpløst på trynet og det virker som om veldig mange av dere som skriver det er enig i det, selv om noe selvsagt kan være skrevet for provokasjon, og det vitner om en jævla dårlig hukommelse.

Bale diver, jævla klart også. Om det er kontakt mellom han og Gibbs har lite å si da han fabrikerer hele dritten. Men han kommer nok aldri til å bli straffa for det, til tross for at dette her er langt ifra hans første i år. Nettopp pga han er britisk.

Supportere er ikke alltid så objektive eller hyggelige. Du får ta det med en klype salt og huske at folk som liker Tottenham ikke alltid har hatt så mye å være glade for som nå :)

Det er vel to lag i verden eg ville holdt som favoritter mot Arsenal på Emirates. Det er Real og Barca. Og til alt overmål slo dere vel dem på Emirates i fjor... Det sier vel det meste om hvor mye de som mener Spurs er favoritter på Emirates har å fare med.

Jeg trodde og håpet på uavgjort i går. Sukk :\

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan sitte her hjemme i Norge og diskutere hvem som er verst av supportene til to lag i London. Dette er fotball, og supporterkulturen er til tider ganske kjip på akkurat det der. Sånn er det stort sett i andre deler av livet også.

Egentlig synes jeg spillerene tjener såpass mye penger på å være underholdere at de burde klare å bare ta det for det det er. Supportere som slenger skit fordi drakten du har på deg er feil farge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ingen planer om å diskutere det jeg egentlig anså som vås fra Snurreleif, da engelske fans stort sett er like gode, men jeg kom over den artikkelen og følte at den passet godt her.

Å motta drit og takle det på en god måte er en del av det å være fotballspiller. Med den godtgjørelsen de får skulle nok jeg greid det også.

Lenke til kommentar

Så du skriver et innlegg rettet til Spurs-supportere du har møtt på en pub her på forumet? Husket du å si fra til de at det skulle komme et veldig indignert innlegg her som de kunne lese senere? For øvrig kan jeg ikke huske å ha lest så mye snakk fra Spurs-supportere om et troneskifte, det har stort sett vært mediaskapt (men oooh jaa, faen jeg glemmer - media er jo styrt av «jødene»). Det har forsåvidt vært mange Spurs-supportere som i forkant av denne kampen med rette har vært cocky. Grunnen er enkel - Spurs har i store deler av denne sesongen stått for det mest underholdende spillet mens Arsenal har skuffet stort, ikke bare resultatmessig men også spillemessig. Det var grunnen til at vi forventet mye i forkant, ikke spesielt merkelig det og det har ingenting med hukommelse å gjøre.

Valget av en Spurs/Arsenal-ellever (som ble omtalt her i tråden og andre steder på nettet) der 10 spillere var fra den rette klubben var det ikke Spurs-supportere som sto for. Når det er sagt tror jeg ikke mange selv nå etter kampen er uenig i at Spurs har et bedre lag på papiret enn Arsenal pr dags dato og således burde slå de. At jeg sa at vi burde slå dere 10 av 10 ganger får du ta på kontoen for bevisst provosering for å skape litt temperatur og vennskapelig banter før kampen, desverre skulle jo det vise seg som totalt umulig siden de fleste av dere var så defensive at dere ikke hadde noe å komme med før etter at kampen var ferdigspilt. For meg taler det sitt tydelige språk, dere var vel enige i mitt utsagn og dermed konkluderer jeg med at dere innerst inne vet at dere spilte over evne i går (sammenlignet med deres prestasjoner fra DENNE sesongen).

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor dere gidder å diskutere straffesituasjonen, han ble jo tatt av Gibbs. At han faller lett er jo noe de fleste fotballspillere gjør nå til dags uten at noen av oss ekte fotballsupportere liker det, men å mase kontinuerlig om det blir jo bare taperaktig da alle har sine svin på skogen. Det morsomste med hele denne diskusjonen her på forumet er faktisk at det er en Chelsea-supporter (!) som tydeligvis er mest opprørt, hahahaha! Nå står ikke verden til påske!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Valget av en Spurs/Arsenal-ellever (som ble omtalt her i tråden og andre steder på nettet) der 10 spillere var fra den rette klubben var det ikke Spurs-supportere som sto for. Når det er sagt tror jeg ikke mange selv nå etter kampen er uenig i at Spurs har et bedre lag på papiret enn Arsenal pr dags dato og således burde slå de. At jeg sa at vi burde slå dere 10 av 10 ganger får du ta på kontoen for bevisst provosering for å skape litt temperatur og vennskapelig banter før kampen, desverre skulle jo det vise seg som totalt umulig siden de fleste av dere var så defensive at dere ikke hadde noe å komme med før etter at kampen var ferdigspilt. For meg taler det sitt tydelige språk, dere var vel enige i mitt utsagn og dermed konkluderer jeg med at dere innerst inne vet at dere spilte over evne i går (sammenlignet med deres prestasjoner fra DENNE sesongen).

Arsenal spilte ikke over evne. Redknap sine taktiske disposisjoner og bytter failet (eller spillerene klarte ikke å gjøre det han ba dem om) og Arsenal utnyttet dette. I tillegg hadde King kanskje sin dårligste dag på jobben jeg kan huske samt Arsenal har ligaens beste kontringsspiller i Walcott som endelig fikk en kamp han kunne skinne i. Sånne ting skjer. Men ikke ta fra Arsenal at de spilte en god kamp. De har da spilt flere gode kamper i år selv om de ikke akkurat har vært så gode som de var for 3-4 år siden.

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor dere gidder å diskutere straffesituasjonen, han ble jo tatt av Gibbs. At han faller lett er jo noe de fleste fotballspillere gjør nå til dags uten at noen av oss ekte fotballsupportere liker det, men å mase kontinuerlig om det blir jo bare taperaktig da alle har sine svin på skogen. Det morsomste med hele denne diskusjonen her på forumet er faktisk at det er en Chelsea-supporter (!) som tydeligvis er mest opprørt, hahahaha! Nå står ikke verden til påske!

Straffen virket i etterkant ganske billig og en kunne ikke akkurat ha sagt så mye om dommeren hadde bestemt seg for å gi Bale gult i stedet. Bale har i det siste kastet seg mer og mer. Sånn er det, og det irriterer meg. Men slike ting skjer og og alle topplagene i PL de siste årene har hatt nok av spillere som ikke akkurat er stø på beina i 16-meteren. Det kan vi nok alle være enige i. :)

Lenke til kommentar

Eh? Har du sett Arsenal tidligere i år? Måten spillerne gikk inn i duellene og jobbet gjennom hele kampen lignet ikke på noe de har levert tidligere denne sesongen så jo de spilte over evne.

Ang Redknapp og resten av laget så har jeg uttrykt noe av det samme som deg tidligere her i tråden så der er vi nok enige.

For meg er dette såre enkelt: Redknapp var taktisk naiv og spillerne leverte dårligere enn 90% av kampene vi har spilt tidligere DENNE sesongen (herregud som jeg gjentar meg selv nå sånn at ingen Arsenalfans blir indignerte), mens Arsenal og Wenger gjorde det motsatte.

Lenke til kommentar

Nei det mener jeg ikke:

Lenke til kommentar

0 penger på konto, maxed mastercard og skylder 2000kr etter turen. Verdt hver jævla krone! Lillebror vil alltid være lillebror.

Det må ha vært en jævlig kul tur.

Lillebror vil vi vel være til vi får et par-tre seriemesterskap til ja. Er ikke så vanskelig å innrømme det :)

Lenke til kommentar

0 penger på konto, maxed mastercard og skylder 2000kr etter turen. Verdt hver jævla krone! Lillebror vil alltid være lillebror.

Det må ha vært en jævlig kul tur.

Lillebror vil vi vel være til vi får et par-tre seriemesterskap til ja. Er ikke så vanskelig å innrømme det :)

Par tre? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...