Benbjo Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vermaelen kan jo ha røket noen leddbånd også. Umulig å vite, men han spilte jo videre så kan hende han er tilbake til neste helg. Ryggskade på Rosicky betyr vel antagelig et par mnder på sidenlinjen. Neste kamp er uansett ubetydelig og fint tidspunkt å la div reserve spille. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jaja Harry. Sånn går det når du spiller med 2 spisser som ikke jobber hjem og to sentrale midtbanespillere mot Arsenals 3 + Bønna. Trodde kanskje du hadde lært dette nå, men det skjer atter en gang. Her får vi gratis 2 mål tidlig og ingen grep blir gjort for å demme opp selv om Arsenal styrer alt etterpå. Grattis med en fortjent seier gooners. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 I'd give a high 5-2 any Spurs fan right now. 5 Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Skulle bare si Gratulerer med dagen Adebayor!! 4 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hehehehe, synes det er morsomt med arrogante Tottenham fans som tydeligvis ikke har hukommelse lengre enn en halv sesong. Misunner Roman noe vilt som er over på denne kampen. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 I'd give a high 5-2 any Spurs fan right now. Det føles utrolig godt å kunne si akkurat den setningen der! 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Neste kamp er uansett ubetydelig og fint tidspunkt å la div reserve spille. Neste kamp er mot Liverpool til helgen. I PL. Endret 26. februar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Apen bør straffes for filming. Så da har vi Skysports + Poll vs TV2 PL studio + Phil Trestokk i spissen. Hvem har rett? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Neste kamp er uansett ubetydelig og fint tidspunkt å la div reserve spille. Neste kamp er mot Liverpool til helgen. I PL. Trodde returen mot milan var denne uka. Apen bør straffes for filming. Så da har vi Skysports + Poll vs TV2 PL studio + Phil Trestokk i spissen. Hvem har rett? Han er britisk. Vil aldri bli straffet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Apen bør straffes for filming. Så da har vi Skysports + Poll vs TV2 PL studio + Phil Trestokk i spissen. Hvem har rett? Eks-dommeren har jo ikke en gang fått med seg at det ble blåst mot Gibbs, ikke keeperen. Poll tror dommeren var i tvil siden han ikke også viste ut Arsenals keeper. - Dersom det var en forseelse, burde det vært delt ut rødt kort til keeperen. Kanskje Dean var i tvil og lot ham være på banen, skriver han. Lenke til kommentar
FTP Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Fantastisk stemning på Emirates igår! Tror aldri jeg har sett en så sterk vinnervilje i dette Arsenallaget før. Helt sykt å se hvordan gutta nektet å tape selvom Spurs fikk tidenes to billigste mål. For meg var Rosicky en av banens beste, veldig gøy at han fikk en scoring! Måtte også ta et bilde av dette: Det er sånn det skal være. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Klasse... Smart fyr. Håper de finner ham og at han blir utestengt på livstid. Greit å "erte" litt, men dette blir noget for drøyt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Klasse... - Det var bare en idiot. De var helt fine, det var egentlig ingenting, sa Redknapp da han ble konfrontert med krangelen med supportere etter kampslutt i går. Det var ikke bare Spurs som fikk trøbbel med Arsenal-fansen, ifølge Arsene Wenger ble Theo Walcott nær tatt av banen på grunn av mishagsytringer fra tribunen da Arsenal lå under. - Supportene begynte å plage ham, og jeg måtte se på om det var bra for han å fortsette, sier Wenger. Begge var vel like ille? Alle har sine svin på skogen. Arsenal jobber heldigvis med saken og skal få supporteren utstengt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Begge var vel like ille? Hvorfor er det da ingen saker om slike hendelser? Walcott ble hetset av sine "egne fantastiske fans", så jeg mangler å se eksempler gjennom hele året hvor Spurs fans har gjort noe lignende. Arsenal jobber heldigvis med saken og skal få supporteren utstengt Skulle da også bare mangle. Og at Redknapp bagatelliserer saken behøver ikke å si mer enn at han ikke orker å diskutere det, på samme måte han, som oftest, styrer unna å snakke om dommeren. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mZPRBtfgV94 Skjedde det noe med disse som sang at moren til Adebayor er en hore og at hans far vasker elefanter? Nope... Ironisk at dere nå forguder den samme fyren. Du trenger ikke å prøve å si at vi er værre enn dere. Det kommer du absolutt ingen vei med. Endret 27. februar 2012 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Klubber som tilber spillere som tidligere har vært i rival-klubben har jo aldri skjedd før (eks, Paul Ince). Og igjen, jeg uthevet "så langt i år/sesongen", det har vært mye mindre saker om fansen til Spurs (så vidt jeg har fått med meg) enn det har vært tidligere. Hvorfor skal jeg ikke begynne å lage teorier om, da jeg rett og slett tror det er tilfeldig, men jeg håper og tror det er en stund siden vi gjorde noe tilnærmet det å lage skyte-tegn mot noen som har overlevd en massakre, og hetset egne spillere. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Når Tottenham supportere begynner å snakke om hetsing av spillere o.l. så kan man ikke gjøre annet enn å le. Hvem er det som konstant roper om et Wenger er pedofil? Som noen andre her også nevner så var det også Tottenham supporterne som kom på den temmelig fæle chanten om Adebayor. Snakk om å kaste stein i glasshus. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Lol. Takk for at du beviser poenget jeg har laget på fotball-forumet tidligere hvor jeg ble møtt med like "rare blikk", nemlig om at det er en merkbar nedgang på saklige motargument. Uansett hvor uenig du er med meg, så burde du vel klare å svare noe bedre enn "lol"? Hva har skjedd? Greit jeg virker trangsynt og naiv i dine øyne, men hvordan tror du du skal klare å motbevise mitt syn eller kanskje få meg til å selv innse dette (eller i det hele tatt DISKUTERE en sak på diskusjon.no) ved slike svar? Jeg blir oppgitt, fordi jeg søker en diskusjon om noe jeg ser på som et problem, nemlig tribune-kulturen i enkelte derbyer og hos enkelte lag (noen er enkelt og greit verre enn andre, det er elementært). Jeg har også utpekt Arsenal fansen her inne som "de dårligste taperne", og det er få her inne (Benbjo når han ikke er i deppa modus er en av de) som i det hele tatt får teorien min til å lekke vann. Det er eksempler her inne da dere lå under i kampen, hvor det gikk på direkte og usaklig person-angrep, hvor det virket som det ble fokuset i stedet for å diskutere kampen og spillernes prestasjoner i seg selv. Greit, det er fotball, det inneholder affekt og alt det der, men det må da være lov å telle til ti, og faktisk bidra med noe konstruktivt (eller til og med "bitre stikk" mot motstanderen, som Atald f.eks gjorde med sin "Mind the Gap" spøk, slik rivalisering er gøy i motsetning til barnehage tilstander), i stedet for å gå helt av skaftet. Og hva skjedde? Dere snudde 0 - 2 til utrolige 5 - 2, og hvilken innsats av laget deres! Mange av dere uttrykte da stolthet, men da virket det plutselig som om fokuset igjen ble slik jeg vil ha det, med stikk mot motstanderen, og mange her inne virket som helt andre personer (heldigvis). Hvordan reagerte Spurs-fansen? Greit, vi har flaue over resultatet, og irriterte, men (jeg skal ikke nevne meg selv da jeg var den minst konstruktive på det tidspunktet av våre fans) jaggu svarte de ordentlig, og diskuterte kampen , spillerne og situasjonene, i stedet for å gå på person. Greit at alle leire har sorte får, som kanskje til og med medsupporterne er flaue over, men det er jaggu mange hos Gunners' fansen her inne som virkelig burde ta et oppgjør med seg selv, og spørre hva de egentlig er ute etter på dette forumet her som de ikke kan oppnå på dagbladet.no eller lignende sider. Når Tottenham supportere begynner å snakke om hetsing av spillere o.l. så kan man ikke gjøre annet enn å le. Hvem er det som konstant roper om et Wenger er pedofil? Som noen andre her også nevner så var det også Tottenham supporterne som kom på den temmelig fæle chanten om Adebayor. Snakk om å kaste stein i glasshus. Nå er det jeg, og jeg alene som nevner dette, kanskje har du andre eksempler andre steder, men jeg har ikke sett noen her inne (så langt) som virker å synes det samme som meg. Uansett, jeg sier igjen, Tottenham fans har svin på skogen og sine sorte får som alle andre leire, men jeg personlig står på at vi er ikke så ille som mange andre klubber, inklusivt Arsenal. Dette er utifra min personlige erfaring, etter samtaler med utallige forskjellige supportere i fritid (og til med i jobbtid) og på internett, hvor flere mener at Spurs er "bedre" enn sine storebrødre i byen når det gjelder tribunekultur og stemning. Så klart har jeg ingenting å støtte dette opp med, og det har jeg aldri heller påstått, det er rett og slett min personlige mening hvor jeg uttrykker oppgitthet over at mange Gunners' fans ikke verken klarer å vinne eller tape med integritet. Endret 27. februar 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå