Miss Photography Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Blueberry muffin Bildet er fjernet. Beskrivelse: En ganske oppgitt samboer lo av meg da jeg bakte blåbærmuffins til en Photoshoot,men det ble jo smaksprøver også så da var han fornøyd:) Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du får et 5 tal, for min livret!! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Du får et 5 tal, for min livret!! Takk for det:) Håper 5èrn var litt fordi du likte bidet også da selv om blåbærmuffins er veldig godt:) Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du får et 5 tal, for min livret!! Takk for det:) Håper 5èrn var litt fordi du likte bidet også da selv om blåbærmuffins er veldig godt:) Den var også for det fine billede - Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg