Tor r Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Får ikke lastet inn bild i dag hvor henger det tro,har prøvd med firefox/ google/exsplorer,blir avvist på alle. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Får du noen slags feilmelding? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Får du noen slags feilmelding? Har ikke prøvd før nå og det ser ut som derre holder på med noe,i henhold til melding som kommer opp. Fikk ikke lastet in bilde. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Vil det si at du har problemer i dag også? Hvis du fortsatt har problemer; Kan du lime inn feilmeldingen som dukker opp her? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Vil det si at du har problemer i dag også? Hvis du fortsatt har problemer; Kan du lime inn feilmeldingen som dukker opp her? Nå fikk eg lastet inn bilde!! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Vil det si at du har problemer i dag også? Hvis du fortsatt har problemer; Kan du lime inn feilmeldingen som dukker opp her? Nå fikk eg lastet inn bilde!! Skulle laste in et til men nei stoppet igjen. Skal se om eg får limt inn det som står. Endret 21. februar 2012 av Tor Foto Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Vil det si at du har problemer i dag også? Hvis du fortsatt har problemer; Kan du lime inn feilmeldingen som dukker opp her? Nå fikk eg lastet inn bilde!! Skulle laste in et til men nei stoppet igjen. Skal se om eg får limt inn det som står. Nå prøvde eg med Googl og det lastet inn her. Der ville ikke googl mer. Ligger feilen hos meg tro? Endret 21. februar 2012 av Tor Foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg