greggy Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hie vet noen her hvor jeg kan finne installasjons cden til jukebox mp3 player. jeg trenger et program som heter creative play center 2. jeg har klart og rote bort min cd og jeg er desperat for programmet. dette programmet følger også med nye lydkort. hvis noen eier eller vet hvor jeg kan finne det please ta kontakt:: Greggy Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Kjenner du ingen med et SB Live/Audigy lydkort? Med mindre du har det selv... Du kan jo prøve å søke på download.com hvis du ellers ikke får tak i det. _________________ Hva er best av GF3 og Radeon? Hva er best av Intel og AMD? Beste laptop deal? TV-ut? Er Daytona GF3 ti 200 bra? Hva er retail? [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-02-08 20:23 ] Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Du går da selvsagt bare inn på hjemmesiden til produsenten (Creative) og downloader det derfra? http://no.europe.creative.com/ Hvor vanskelig er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå