PS3help Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hei Når jeg skulle starte opp min PS3 kom følgende melding opp: "Systemprogramvaren kan ikke kjøres korrekt. Trykk PS knappen for å starte systemet på nytt. Hvis systemet ikke kan startes på nytt må du installere programvaren på nytt. Koble til lagringsmedia med oppdateringsdata versjon 4.00 eller senere, press så START og SELECT knappene samtidig. For informasjon om hvordan man kan finne oppdaterings data, se SCE websiden for din region." Har ikke byttet noen harddisk, og har ikke anelse om hva jeg skal gjøre. Er ikke mulig å komme til startmenyen eller komme inn på PS3- systemet. Skjermen er bare svart med denne hvite skriften på. Noen som kan tenke seg til hva problemet er og hva jeg kan gjøre? Er ikke særlig teknisk begavet, så en form for enkel oppskrift hadde blitt satt stor pris på Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 "man kan finne oppdaterings data, se SCE websiden for din region." Det står jo der..?? Btw, SCE står for Sony Computer Entertainment Lenke til kommentar
PS3help Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 "man kan finne oppdaterings data, se SCE websiden for din region." Det står jo der..?? Btw, SCE står for Sony Computer Entertainment Denne oppdateringen skjer ved at man har mulighet til å komme på PS3-systemet og gjøre innstillingen manuelt. Dette har ikke jeg, noe som gjør saken noe vanskeligere... forslag? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Det tok meg ca 1 minutt å finne dette ved å søke: http://no.playstation.com/ps3/support/network/detail/item49480/Oppdateringer-av-systemprogramvaren-for-PS3/ http://no.playstation.com/ps3/support/system-software/detail/item460008/Oppdaterte-funksjoner-(ver-4-11)/ Endret 20. februar 2012 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå