Gå til innhold

Dali axs8000

Anbefalte innlegg

Da får du masse bass og lite detaljert lyd..

Vær litt smart, gå og hør på høyttalerene og finn ut hva du liker best.

Velg ut et par høyttalere som er innefor din prisklasse og lytt på de.

Jeg hadde hvertfall aldri kjøpt et annlegg uten å ha hørt på det først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel , du bor ikke langt inni gokk , der sauer er en del av lørdagsunderholdningen , og svart hvitt tv enda er en drøm ! Har nokk ikke no hifi butikk i nærheten ! men tror neppe jeg har så gode ører at jeg er opptatt av detaljert lyd , og hej , da kjøper jeg bare en nice fin bowers & wilkins senter høytaler!

Lenke til kommentar

jeg har axs 8000 og di ROCKER! bass som imponerer noe i i Helv...!!!

spiller så høyt du bare vil! jeg har aldri fått dem til å skurre eller lage ulyder.

Med rette forsterker å bra cd spiller vil di også spille veldig bra på mer krevende musikk.

SPØR DU MEG SÅ VIL JEG SI AT DET ER ABSOLUTT DI HØYTALERENE SOM GIR MEST FOR PENGENE!

jeg er veldig fornøyd me mine.. jaja, cerwin vege er det fantastisk dårlig lyd i! å se på utseende å si at dem har mellom tone og da tro at di spiller fint osv er BULL****.

Mvh...

Lenke til kommentar
Vel , du bor ikke langt inni gokk , der sauer er en del av lørdagsunderholdningen , og svart hvitt tv enda er en drøm ! Har nokk ikke no hifi butikk i nærheten ! men tror neppe jeg har så gode ører at jeg er opptatt av detaljert lyd , og hej , da kjøper jeg bare en nice fin bowers & wilkins senter høytaler!

Må ikke tro jeg bor spesiellt nærme hifi-klubben heller da.. tar vel 1 time og 40 minutter for meg å komme meg dit..

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for cerwin vega v-10f

Fatter ikke at du kan bestemme deg for en høyttaler, ved hjelp av nettet. Er det ikke en god idè og faktisk høre på dem først? Det folk her på forumet synes om en høyttaler, trenger nødvendigvis ikke stemme med hvordan du opplever den. Ser jo det er mange her som synes mye bass er det som skal til for å få "god lyd".

Lenke til kommentar

Må ikke tro jeg bor spesiellt nærme hifi-klubben heller da.. tar vel 1 time og 40 minutter for meg å komme meg dit..

tar meg bare ca i 1 dag og 40 timer å komme dit!

Lenke til kommentar

tar meg bare ca i 1 dag og 40 timer å komme dit!

Huff så sinna.. Hvis du bruker nesten 3 døgn så kan du jo dra på tur til Frankriket da.

Bor du ikke i nærheten av noen av disse stedene?

» OSLO - Marcus Thranesgate 2-6 - 0473 Oslo

Tlf: 22 80 63 10

E-post: [email protected]

» OSLO - Grensen 18 - 0159 Oslo

Tlf: 23 10 64 10

» BERGEN - C.Sundtsgate 58 - 5004 Bergen

Tlf: 55 23 62 62

» TRONDHEIM - Bassengbakken 1 - 7042 Trondheim

Tlf: 73 87 93 80

» STAVANGER - Kirkegaten 35 - 4006 Stavanger

Tlf: 51 53 97 00

» DRAMMEN - Nedre Storgate 23 - 3015 Drammen

Tlf: 32 83 96 60

» LILLEHAMMER - Kirkegata 77 - 2609 Lillehammer

Tlf: 61 25 01 50

» TROMSØ - Skippergata 16 - 9291 Tromsø

Tlf: 77 68 69 88

» GRIMSTAD - Smith Petersens gate 4 - 4876 Grimstad

Tlf: 37 04 46 15

» ÅLESUND - Storgata 4 - 6002 Ålesund

Tlf: 70 10 20 60

» SARPSBORG - Sørlie Torget - 1711 Sarpsborg

Tlf: 69 12 89 90

» BODØ - Torvgata 6 - 8006 BODØ

Tlf: 75 53 05 00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...