Trikrin Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Vurderer å kjøpe meg stjernekikkert med mulighet for å sette på kamera så jeg får tatt noen bilder. Noen anbefalinger? Har ikke tenkt å legge mer i det, enn maks 5000 kroner. Hva er bra, hva er dårlig, og hva kan jeg forvente meg? T-krin Lenke til kommentar
morlie Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 hvis jeg ikke husker helt feil er det tatt opp på forumet før, prøv å søke etter digiscoping, eller digiscope for ***** (ditt merke) Morlie Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 søkte etter digiscope, fikk kun ett treff. nemlig denne tråden... Lenke til kommentar
3irik Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Vurderer å kjøpe meg stjernekikkert med mulighet for å sette på kamera så jeg får tatt noen bilder. Noen anbefalinger? Har ikke tenkt å legge mer i det, enn maks 5000 kroner. Hva er bra, hva er dårlig, og hva kan jeg forvente meg? T-krin Forvent deg å ikke få noe særlig bra for den prisen. God optikk koster mye. Skal du ha noe som likevel funker greit til den prisen kan denne sammen med denne være et alternativ, om du bruker nikon Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Skal du ha noe som likevel funker greit til den prisen kan denne sammen med denne være et alternativ, om du bruker nikon Da må du også ha en slik, mellom de to. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Helt greit stjerneteleskop med det jeg trenger til rundt 6000 kroner altså? Hva kan jeg forvente meg av bildekvalitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå