Gå til innhold

Jeg trenger en jobb. Kan noen hjelpe meg ?

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en 28 år gamel mann fra vest Afrika, jeg er arbeidsleidig nå og trenger noe å gjøre. Jeg har sendt mange cv og søknader uten positiv svar. Jeg har som jobb erfering, renholder, kantinemedarbeider, jeg har jobbet i kiwi butikk også, burgerking som kjøkkenhjelp. jeg har de siste også jobbet de siste i en internet cafe som daglig leder og som selger hos HKM automobil.

Jeg har også fullført teorisk og praksis opplæring innen lager merarbeid hos Invito Inspire SA. Som person er jeg utadvendt og har lett for å komme i kontakt med mennesker. Jeg kan gjøre mange forskjellige stillinger. Jeg går for å være en fleksibel og samarbeidsvillig person. Jeg snakker norsk, engelsk og fransk som er morsmålet mitt. Jeg har som motto aktualitet, effektivitet og grundighet i arbeidet fordi den virkelige verdien av mennesket ligger i sin daglige oppgave. Jeg kan gjerne jobbe om både virkedager og helgen. Hjelp meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg er en 28 år gamel mann fra vest Afrika, jeg er arbeidsleidig nå og trenger noe å gjøre. Jeg har sendt mange cv og søknader uten positiv svar. Jeg har som jobb erfering, renholder, kantinemedarbeider, jeg har jobbet i kiwi butikk også, burgerking som kjøkkenhjelp. jeg har de siste også jobbet de siste i en internet cafe som daglig leder og som selger hos HKM automobil.

Jeg har også fullført teorisk og praksis opplæring innen lager merarbeid hos Invito Inspire SA. Som person er jeg utadvendt og har lett for å komme i kontakt med mennesker. Jeg kan gjøre mange forskjellige stillinger. Jeg går for å være en fleksibel og samarbeidsvillig person. Jeg snakker norsk, engelsk og fransk som er morsmålet mitt. Jeg har som motto aktualitet, effektivitet og grundighet i arbeidet fordi den virkelige verdien av mennesket ligger i sin daglige oppgave. Jeg kan gjerne jobbe om både virkedager og helgen. Hjelp meg...

Det hørtes jo utrolig lovende ut :) Mye viktige GODE kvaliteter. Jeg ville sjekket sider som www.finn.no www.nav.no www.jobbnorge.no

Mye stillinger der også. Ellers virker det som om at du møter opp på arbeidsplassen med attester og referanser kan hjelpe. Da får dem et bedre inntrykk av hvem og hvordan du er, så det er kanskje min beste anbefaling. Ellers kan du jo faktisk bare dra innom forskjellige arbeidsplasser, spørre etter daglig leder og om dem trenger noen til å jobbe hos seg.

Håper det ordner seg, bonne chance!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...