Zeph Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Eg synest den er platt og keisam. Dei gamle med fargar er betre. Lenke til kommentar
Gressklipper90 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Nydelig! Kanskje vi får et clean, enkelt, ryddig og ikke minst stilfullt operativsystem som ikke har unødvendig glam Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Stilig og pen logo! Microsoft trenger å legge sjarm i produktene sine, og det har de fått til med disse fargerike og stilistiske klossene sine.Tommel opp! Når ble enfargig fargerik? O.o Jeg snakker ikke om logoen nå. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det var faktisk en ufattelig stygg logo. Er det 1. april i dag? Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tommel opp for fire blåskjermer... he, he. Artig. Ja det er jo selvsagt, bra tenkt. Nå da de fleste av oss har 4-core CPU kan jo alle 4 gå i blåskjerm samtidig ! Veldig bra Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 MS burde bruke blåskjerm logoen Eneste minuset er at de skulle hatt forskjellige blåskjermer fra alle generasjonene av Windows med deres Win 8 på siste ruten Lenke til kommentar
tomaslo Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Flere av de gamle logoene ser ut som compiz vinduer som flyttes rundt på en skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Skjønner ikke helt problemet med den logoen. Logoer bør vel generelt være relativt enkel og ikke altfor glorete. Jeg likte logoen jeg.. Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Håper det følger med som klistermerke ved kjøp av PC. Så kan jeg klistre ett på baksiden av min MBP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå