Cuneax Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Windows 8-logo er endelig bekreftet. Nå er den offisiell Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Nooooooo! Det var trist. 7 Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Likte bedre Windows-flagget, men blir spennende å så hvor hardt Microsoft satser på Metro-designet i Windows 8 desktop-versjonen. 1 Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Uff... Dette var kjipe saker. Dette får en til å tenke at Windows 3 var hete saker i forhold, tankene går heller til en tid med Dos 3 og EGA skjerm med 16 farger 4 Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Windows? Nei, dette her virker som Microsoft Tiles. 5 Lenke til kommentar
Nohanna Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Trist? Psh.. Som designer, synes jeg logoen er bedre tematisk til navnet enn noen av de andre (med unntak av 89-utgaven). Den er stilistisk, ryddig og enkel. Dog passer kanskje ikke teksten helt der den er plassert i forhold til det grafiske elementet, mulig det hadde sett bedre ut med tekst under.. Samma fanden, logoen er fin nok den. 8 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 De har valgt ett flagg fordi MS skal "Flagge ut og ned" Jajaja, ser ikke så mye til Windows logoen på Windows 7 at det gjør noe, muligens på start menyen og i egenskaper for min datamaskin. Utenom det er den fjernet (Animasjonen under oppstart er avskrudd) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg merker at jeg fortsatt er langt mer interessert i nyheter om funksjonalitet enn presentasjon av markedsavdelingens innsats. Det er vel en god ting vil jeg anta. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Tok en rask sniktitt på Win8 her om dagen og det var tydelig at det er touch-skjerm og nettbrett/mobil som er fokuset! Lenke til kommentar
Populært innlegg Sutekh Skrevet 20. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2012 ... 17 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Logoen er kanskje litt bred, men synes den er en stor forbedring, fin og enkel og ikke full av "barnehagefarger". AtW 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Tommel opp for fire blåskjermer... he, he. Artig. Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg må si jeg liker denne logoen veldig godt. Enkel og lett. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg merker at jeg fortsatt er langt mer interessert i nyheter om funksjonalitet enn presentasjon av markedsavdelingens innsats. Det er vel en god ting vil jeg anta. Kommer ukentlig nytt her: http://blogs.msdn.com/b/b8/ Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Windows 1 logoen med skarpe kanter istedenfor de bue-hjørnene og muligens oppdatere fargen hadde vært bedre etter min mening. Da passer det også metro grensesnittet. Regner med at "flisene" i Windows 8 ikke alle har samme størrelse. Den logoen de har nå ble litt for simpel, v1 er teknisk sett ikke store forskjellen, men har den lille variasjonen i at rutene er forskjellig størrelse. Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Har jeg bare skjeve øyne eller er perspektivet litt feil? Den hvite linjen i midten ser ikke ut til å følge samme perspektiv som rutene - dette gjør at vinduet blir ørlite "buet" når jeg ser på det. Men jeg HAR for så vidt skjeve hornhinner... Endret 20. februar 2012 av thelomen Lenke til kommentar
Doc_Keith Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Foreslår at de nordiske landene går sammen og saksøker MS for kopiering av merkevare. Ligner da veldig på de nordiske flaggene. Finnene bør spesielt føle seg krenket. 3 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Så.. konservativt og kjedelig. 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 fårsat like støg og kjedlig gåt tilbake til Win 1.0 http://ns.seeklogo.com/images/M/Microsoft_Windows_1_0-logo-C00E1B3B3F-seeklogo.com.gif og den såg faktisk bedre ut Lenke til kommentar
soul Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Har jeg bare skjeve øyne eller er perspektivet litt feil? Den hvite linjen i midten ser ikke ut til å følge samme perspektiv som rutene - dette gjør at vinduet blir ørlite "buet" når jeg ser på det. Men jeg HAR for så vidt skjeve hornhinner... Stemmer det. De fire blå rutene har "vanishing points" mens den hvite linjen i midten ikke har det. Blir småsvimmel av å se på det. Heldigvis er kerningen i teksten bedre enn i den lekkede versjone, den var IKKE bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå