Gå til innhold

Jobb intervju!

Anbefalte innlegg

Jeg skal i jobbintervju i morgen, og fikk telefon om å ta med meg vitnemål, attest og 2 referanser.

Saken er at jeg har ikke noe referanser å gi bort, + vitnemålet mitt er helt elending. Har bare 2 og 3'er. + Fraværet er endel, men ikke så mye at de tror jeg tar skolen useriøst.

Og attest, eneste attest jeg har er diplom for at jeg var styrelder i en ungdomsbedrift.

Noen som tror at jeg er screwed og at intervjuet faller rett i søppelet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal i jobbintervju i morgen, og fikk telefon om å ta med meg vitnemål, attest og 2 referanser.

Saken er at jeg har ikke noe referanser å gi bort, + vitnemålet mitt er helt elending. Har bare 2 og 3'er. + Fraværet er endel, men ikke så mye at de tror jeg tar skolen useriøst.

Og attest, eneste attest jeg har er diplom for at jeg var styrelder i en ungdomsbedrift.

Noen som tror at jeg er screwed og at intervjuet faller rett i søppelet?

Min erfaring tilsier at om du er ærlig så kommer du ganske mye lengre enn hva folk flest tror. Det er klart, ikke si at du er sløv og ikke gidder å gjøre noe, finpuss litt på vhordan du legger ting fram men IKKE fortell noe som ikke er sant.

Tenk deg ut motivasjonen din for å ta jobben, hvorfor vil du jobbe akkurat hos dem? Uansett om det er en deltidsjobb i kassa på rema så ha dette klart og godt argumentert ovenfor deg selv før du drar dit.

Ha også klart for deg hvorfor du tror du passer inn i jobben, det er standard spørsmål :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...