surfacetension Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva sier det om østlendinger at de tror alle andre tror de er snillere enn andre, mens det i virkeligheten er østlendingene som tror de er snillest (ref. Brille, på NRK)? Er det bare den seiglivede og tankeløse myten om at østlandet sponser resten av landet? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva foreslår du at vi gjør med det? Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hva foreslår du at vi gjør med det? Jeg foreslår at den jevne østlending tenner et stearinlys, og tar seg en meditasjon over temaet - kanskje det er rett? kanskje vi tror for godt om oss selv? Kanskje vi bør droppe ovenfra-ned-holdningen når jeg snakker med dem som gør det mulig for østlandet å jeve fett? <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/cO4t2ozM10c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Prima vera har mye morsomt. se å få bort lukten da de! Endret 22. februar 2012 av surfacetension Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Snille folk på østlandet? Den var god. Ikke i og rundt Oslo ihvertfall, her er "alle" selvopptatte, bryske og ihvertfall ikke snillere enn noen andre... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kanskje jeg skal spise grus til middag i dag 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg er østlending som flyttet til Sørlandet når jeg var 7 år. Vil si det er en meget god kombinasjon, da jeg er utrolig snill av meg. Er nok mye snillere en gj.snitt østlendingen. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Egentlig trist at noen skal skille seg så klart ut som østlendinge gjorde .i Brille. For meg viser dette at hvis man bare ønsker at noe skal være sant sterkt nok, så er hjernen suggerbar. Hva er cdet man har gjort, som er så snillt`? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg tror... Eh, who am I kidding, who gives a fuck? Brille er forøvrig en dårlig serie. Billig norsk kopi av det geniale britiske Q.I. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå