MonkeyMadness Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Tittelen sier det meste. Og når jeg sier rygg, mener jeg øvre del av ryggen (lattimus dorsi osv). Korsrygg vet jeg får kjørt seg på markløft, men er det tilstrekkelig med kun de øvelsene som er satt opp i det nyeste programmet? Endret 20. februar 2012 av waltila Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Øvre del av ryggen trener du jo ved å ta stående roing. "Gamle" SL hadde pullups på samme dag som markløft, så det er fullt mulig å slenge inn 3 sett med pullups/chins der 1 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Roing og knebøy trener rygg. I tillegg tar jeg dips på dager med roing, og chins på dager med militærpress. Ryggen min får kjørt sei hver økt. 1 Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Takk for svar! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Eg kjører ein litt modifisert versjon av 5x5 med chins på markløftdagen. Det er ikkje mykje aktivering av ryggen i knebøy. For min del er det markløft, chins og roing som tar ryggen. Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Eg kjører ein litt modifisert versjon av 5x5 med chins på markløftdagen. Det er ikkje mykje aktivering av ryggen i knebøy. For min del er det markløft, chins og roing som tar ryggen. Kunne du skrevet ned programmet ditt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Dag A Knebøy Benkpress Roing Franskpress Dag B Markløft 5x5/1x5 annakvar veke Chins Sidehev Hammercurl Trener ABA BAB ABA BAB... I stor grad Børge sitt 5x5-program. 1 Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Takk, Zeph! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå