Joachim_F Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva er A Machine for Pigs? Les hele saken Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Den estetiske og dype historiefortellingen fra Dear Esther, blandet med skrekken og gåteløsingen fra Amnesia kan vel ikke bli noe annet enn bra? Lenke til kommentar
Telleren Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Amnesia er noe av det frykteligste jeg noengang har vært med på. Håper dette kan leve opp til forventningene! 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Shut up and take my money! Har lest en del av bloggene til Frictional Games, og de virker å være meget kompetente på det psykologiske rundt spill og interaksjon. Etter å ha blitt fullstendig sugd inn i og forelsket meg i både Penumbra og Amnesia, er jeg blitt en skikkelig fanboy med lommeboka klar 2 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Synes det bildet ligner mer på et menneske uten hodet, armer og bein. 2 Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Synes det bildet ligner mer på et menneske uten hodet, armer og bein. sku akkurat til å kommentere det samma men så du hadde gjort det.. mistenker att pigs her ikke er snakk om bokstavelige griser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Det er for godt til å være sant. For en uke siden, etter å ha gått gjennom Dear Esther, så drømte jeg om en hybrid av nettopp Dear Esther og Amnesia. På tide å fullføre Amnesia snart tror jeg. Alt for mye tid har gått med på å sitte sammenkrøket i et hjørne og vente til monstrene forsvinner. Endret 21. februar 2012 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Synes det bildet ligner mer på et menneske uten hodet, armer og bein. Protip: Mennesker er griser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå