MiiX Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hei, Har ett ganske lite spørsmål, kan jeg kopiere "betinget formatering"? Isåfall, hvordan? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja da, kopier som du kopierer annen formatering. http://spreadsheets.about.com/od/tipsandfaqs/qt/format_painter.htm Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Får ikke kopiert mine betingede formler Dette gjør jeg: Prøvde å brukte "Kopier format"-verktøyet. uten hell. Endret 20. februar 2012 av MiiX Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jo da, det virker. Problemet er kanskje heller at K2 ikke er målestokken overalt? Les deg opp på absolutte og relative referanser, start i Hjelp. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Tok bort absolutt($) og skrev K2. Skal prøve igjen når jeg kommer tilbake på kontoret Løst: Måtte fjerne $ før jeg kopierte med "børsten" da virket det. Takk for hjelpen. Endret 20. februar 2012 av MiiX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå