Nilsmi Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hei. Jeg har hjørt et program i en 12 ukers tid. Dette programmet har jeg fulgt for å få maks utelling i 1RM i benkpress. Forrige uke hadde jeg en uke opphold for å roe litt ned. Men så tenkte jeg å makse denne uken. Så kommer det store spørsmålet. Hva burde jeg gjøre treningsøkta før og rett før jeg skal makse for å få sø høy utelling som mulig? Og oppnå Så mange kg. som mulig?? Forrige gang maksa jeg 102,5. Men etter det har jeg fulg et ganske effektivt program på 5x5 repp, med 2,5 kg. økning for hver uke. (trener benk 2 ganger i uken). Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Før da jeg trente: Om det var klart for maksløft tok jeg det personlig veldig rolig og lett økta før. Videre hadde jeg en dag pause, samt at jeg ikke var så aktiv på selve dagen jeg skulle makse. Slappa mest mulig av o.l, deretter til studio, lett oppvarming og BAM; ny rekord Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvis jeg skal teste maks i benkpress så tar jeg ikke det på en dag jeg trener bryst, men noe annet. Føler jeg at jeg har en bra dag og ikke trente bryst dagen før heller, så prøver jeg. Varmer opp litt først da med mindre vekter. Jeg kjører autoregulering i forhold til vektøkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå