RAK-foto Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 .... ??? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Lurer litt på hva du har funnet her.. følelsen min sier meg at det må være noe med rim eller is. men jeg er ikke sikker altså.. Fine duse farger er det også! Om selve bildet er det lite å si. Det som trigger meg er at jeg må bruke innsiden av hodet, og prøve å finne ut av hva du prøver å formidle til meg her. Masse små detaljer som man kan fordype seg i, bildet er en kandidat til å bli hengt opp på veggen i et stort format. Men da, etter mine preferanser burde du øke litt på kontrasten først! Karakteren er en 4+ og kanskje en 5, jeg har ikke helt bestemt meg ennå, hvor jeg lander i så måte.. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Lurer litt på hva du har funnet her.. følelsen min sier meg at det må være noe med rim eller is. men jeg er ikke sikker altså.. Fine duse farger er det også! Om selve bildet er det lite å si. Det som trigger meg er at jeg må bruke innsiden av hodet, og prøve å finne ut av hva du prøver å formidle til meg her. Masse små detaljer som man kan fordype seg i, bildet er en kandidat til å bli hengt opp på veggen i et stort format. Men da, etter mine preferanser burde du øke litt på kontrasten først! Karakteren er en 4+ og kanskje en 5, jeg har ikke helt bestemt meg ennå, hvor jeg lander i så måte.. Hei og tusen takk for den flotte kommentaren/kritikken du har kommet med her. Hva det - det kommer jeg tilbake til senere. Når det gjelder hva jeg skal vise - det er «det at jeg synes bildet ble pent» - og er helt enig i at jeg skal printe det ut på lerret og henge det på veggen. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg