A_berg Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Var på en kamp forleden, dommeren så ut til å være fløyet direkte fra "plata" og han kan umulig ha gått noe dommerkurs. Han "viser ut" en spiller på motlaget... I neste omgang kommer vedkommende inn på banen igjen, vi lurer på hvordan det kan ha seg... joda domeren svarer "det var bare 20 minutters suspensjon, det var ikke så veldig stygt" ingen skjønner noen ting en spiller på mitt lag takler hardt litt senere, dommeren er sint og min lagkompis sier "skal du utvise meg også, 15 minutter er vel pass" dommeren presterer og si:"ja kanskje det her er det altså snakk om guttefotball og en dommer som tydeligvis ikke har mer peiling på fotball en cowboy-laila! etterhvert blir min trener litt lei og spør det andres lage trener "har dere egne regler her i rindal (laget vi spillte mot)?" treneren på andre laget svarer tøft "ja :o dette er ille og jeg skjønner godt hvorfor det gror dårlig i fotball-Norge, alle som har møtt slike dommere/lag får lyst til å slutte momentant! har noen andre hørt rare/morsomme/uforståelige ting på fotballbanen? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 spiller selv svært mye fotball. har opplevd en del merkelige episoder. blant annet en 70-75 år gammel dommer, som gikk rundt og sa til seg selv "tull" "tull!" og han ser bort på meg "TULL!!!". ingen viste hva han snakket om.... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hehe [gå inn i tenkeboks]Tenker[går ut av tenkeboks utem resultat] Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En gang var det en dommer som sa at vi fikk 10 000 kr i bot hvis vi ikke scoret. Han gikk hele tiden rundt å snakka om hvor mange kroner (minutter) det var igjen av kampen. Også kalte han laget grevlingåsen Ganske snålt Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 20 mins suspensjon. Dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hehe.. Det kjipeste jeg har vært med på var vel da dommeren avsluttet kampen etter pausen fordi vi ledet 18-0 etter 45 min. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hehe.. Det kjipeste jeg har vært med på var vel da dommeren avsluttet kampen etter pausen fordi vi ledet 18-0 etter 45 min. Ikke rart han avsluttet kampen, i om med at motlaget ditt var ganske solgt... Lenke til kommentar
0wn4g3 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 var på en fotaballkamp der en på motlaget brukte "piggsko" = som man bruker for å løpe fort. Unz, tok sklitakling i en på laget mitt, fikk seg en god smell. Men personen fikk spille kampen ferdig med piggsko, det fikk ikke karen på mitt lag. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 var på en fotaballkamp der en på motlaget brukte "piggsko" = som man bruker for å løpe fort. Unz, tok sklitakling i en på laget mitt, fikk seg en god smell. Men personen fikk spille kampen ferdig med piggsko, det fikk ikke karen på mitt lag. jeg har selv slike piggsko (bruker dem ikke på fotball seff) og fatter ikke hvorfor noen bruker slike sko på en fotballbane, de blir garantert ødelagt etter en eneste kamp. eneste grunn til å bruke slike sko er at man har tenkt å skade motstanderen, altså burde spilleren blitt utvist og utestengt! Lenke til kommentar
scenest Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 jeg har en kamerat som var på en fotball kamp, der dommeren ikke giddet å telle mål siden han var sliten av å se ballen gå i mål :/ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva skal man si, har vært borti mange rare dommere. 1. En dommer blåste av kampen midt i omgangen sånn at en dame skulle få gå over banen 2. En annen dommer jeg var borti trakk fra tiden som han la til i 1. omgang i 2. omgang. Samme dommer lurte på om han skulle avblåse kampen fordi det så ut som det skulle starte og regne i 2. omgang Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Var på en kamp forleden, dommeren så ut til å være fløyet direkte fra "plata" og han kan umulig ha gått noe dommerkurs.Han "viser ut" en spiller på motlaget... I neste omgang kommer vedkommende inn på banen igjen, vi lurer på hvordan det kan ha seg... joda domeren svarer "det var bare 20 minutters suspensjon, det var ikke så veldig stygt" ingen skjønner noen ting en spiller på mitt lag takler hardt litt senere, dommeren er sint og min lagkompis sier "skal du utvise meg også, 15 minutter er vel pass" dommeren presterer og si:"ja kanskje det her er det altså snakk om guttefotball og en dommer som tydeligvis ikke har mer peiling på fotball en cowboy-laila! etterhvert blir min trener litt lei og spør det andres lage trener "har dere egne regler her i rindal (laget vi spillte mot)?" treneren på andre laget svarer tøft "ja :o dette er ille og jeg skjønner godt hvorfor det gror dårlig i fotball-Norge, alle som har møtt slike dommere/lag får lyst til å slutte momentant! har noen andre hørt rare/morsomme/uforståelige ting på fotballbanen? dommer-brev-kurs? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 De som var på/så den kamnpen hvor FK Haugesund's trener Harald Aabrekk kastet en vannflaske etter dommeren (fy fy) vil vite at ubrukelige dommere finner du langt oppover i divisjonene......... ALLE kan gjøre fiel, men ikke HELE tiden. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 det va mot rindaln d ja... Denj dommern såg ut som hanj va henta opp fra slummen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå