Odesseiron Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 The Banner Saga vil blande engasjerende eventyr og turbasert strategi. Les hele saken Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det ser definitivt lovende ut, selv om det ikke er mye å se ennå. Jeg gleder meg til de begynner å legge ut ingame bilder. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hører jeg vikinger? Da snakker vi nok kjøp. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Oi. Får vi endelig et vikingspill der vikingene ikke fremstilles som hornhjelmede brutale krigere eller parodier på seg selv? "Concept art"-en gir hvertfall et positivt inntrykk... Om dette spillet blir bra kommer det nok til å kjøpes inn ganske fort. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Snorre, Medieval 2 Total war fremstilte ikke vikinger som parodier, men jeg skjønner poenget ditt. 1 Lenke til kommentar
VatzBalerg Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noe sånt har jeg ventet på lenge, håper det blir bra. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Vikinger for voksne! Endelig. ^^ Lenke til kommentar
VoltMoon Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Skjønner godt at de hopper av Bioware! Leste på gamespot.com at Bioware i fremtiden har lyst til å skape Mass Effect online og Dead Space Online som de har gjort med Knight Of The Republic og gjorde det om til TOR! Greit med onlinespill men når de lager onlinespill av gode titler så skjønner jeg godt at utviklerne hopper av. Hadde virkelig lyst til å spille Knights Of The Old Republic 3 men det ble vist TOR istedenfor! Jeg hater EA fordi de kjøpte opp Bioware! Jeg hater EA fordi de lagde et elendig ringenes herre spill (The Battle For Middle Earth)! De lovte store slagkamper med masse units men dette ble det ikke noe av! Men traileren var bra laget ihverfall. Damn EA jeg forbanner dem med mine gaming skills. EA HATE! OMG EA SUCKS! Endret 21. februar 2012 av VoltMoon Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det er kult at utviklere nå har en større sjanse til å klare seg uten en stor utgiver som puster dem i nakken. Spill fra uavhengige spillutviklere er jo noe jeg faktisk kjøper mye av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå