Mr. Spaceworld Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Tenkte snart å bygge en pc for alle første gang og trenger litt hjelp med hardware. Har foreløpig plukket ut disse komponentene. Har skjerm, mus og tastatur. Her er lista Vil gjerne ha en maskin som er framtidsrettet. Da er det vel lurt å ha et godt hovedkort samt PSU om jeg har forstått det rett (og har jeg det i dette tilfellet)? Tror jeg har bestemt meg for GTX 560, men det finnes jo uendelige versjoner av dette. Har jeg valgt en god versjon? Trenger jeg å tenkte noe særlig på om ting er kompatible om hverandre? Bør jeg investere i flere vifter til kabinettet? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 først så burde jeg bare si at hvis du skal handle fra alle butikkene for å få det billigere så vil du bar ende opp med å betale masse penge i frakt tilsvarende det du "sparer" og i tillegg vil du ende opp med elendig service hos de aller billigste jeg har laget et oppsett for deg hos Dustinhome.no hvo det vil koste litt over 200kr mer, med du får super service, og frakt for alt sammen blir bare 99kr du får også 1 TB mer lagring på harddisker som er mye bedre du får en H80 kjøler fremfor en H70 strømforsyningen er den samme på innsiden, bagge er laget av seasonic og det er bare et annet "skall" utenpå SSDen er like god, faktisk litt raskere, men dette merker du egentlig ikke grafikkortet er omtrent det samme, bare at dette er ferdig overklokket Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå