div_ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 har installert norton anivirus 2003 og har SELFØLGELIG problemer får denne melding: norton antivirus kunne ikke starte skanneren for sanntids meldingssystem den vil ikke kunne skanne nedlastninger gjennom sanntids meldingssystem for infeksjoner....??? hva i betyr dette..hva må gjøres for å få det til å virke? har IKKE greie på porter,konfigurasjon av firewalls skal rundll32.exe kunne koble til internet? er helt grønn på dette område..... hjelp? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Nei rundll32.exe er Advertising Spyware Gå til virus avdelingen og se på det om spyware. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 har installert norton anivirus 2003 og har SELFØLGELIG problemer får denne melding: norton antivirus kunne ikke starte skanneren for sanntids meldingssystem den vil ikke kunne skanne nedlastninger gjennom sanntids meldingssystem for infeksjoner....??? hva i betyr dette..hva må gjøres for å få det til å virke? har IKKE greie på porter,konfigurasjon av firewalls hjelp? Jeg lurer meg på om det bare betyr at nav ikke klarer å sjekke messenger for virus, altså samtaler og filoverføring med messenger ol. Hvis jeg ikke husker feil så er det et par versjoner av messenger den ikke takler å holde oppsyn over.. Men som sagt, det er bare noe jeg minnes svakt å ha plukket opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå