Anonym259235 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvis man skal komme inn på politiskolen, hva er minstekravene? Da tenker jeg karakterer, fysisk form, kunnskap osv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 http://www.phs.no/no/Studietilbud/Bachelor/Opptakskrav/ Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 I følge den listen der, passerer jeg nok alle kravene. Klasse B førerkort, det er vanlig bil, ikke sant? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Ja. Passerer du alt? Bli funnet personlig egnet for opptak gjennom intervju med opptaksnemnd Dessuten er det minimumskravene for å kunne være en kvalifisert søker, det er stor konkurranse om plassene slik at du må nok prestere bedre om du skal være garantert plass. Endret 20. februar 2012 av Blåbær Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Ja. Passerer du alt? Bli funnet personlig egnet for opptak gjennom intervju med opptaksnemnd Dessuten er det minimumskravene for å kunne være en kvalifisert søker, det er stor konkurranse om plassene slik at du må nok prestere bedre om du skal være garantert plass. Ja, sant det. Får vente til jeg fyller 20 og se hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå