Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk et nummer... Hjelpes

Anbefalte innlegg

Var på byen forledes, det skal fortelles at jeg var godt alkoholisert, og i et særdeles godt humør.

Ok, så jeg fikk et åt nummer, big deal det; problemet mitt er at jeg var ute sammen med noen venner og dette var tydeligvis ei venn av ei venn.

1. Hun er koselig og alt slikt, og det var hun som la nummeret sitt til i min mobil (med mitt samtykke).

2. Hun er ikke min type, og jeg føler ikke akkuratt noe til interesse utover kanskje det å være venn.

3. Ifølge mine venner var jeg "over hele henne" merk dere, ikke noe kyssing.

Fikk beskjed at jeg "vet hva jeg skal gjøre ;) " fra kompisen HENNES.

Hjelp? Hva søren er det som forventes av meg, og hvordan kan jeg la vær å værra en lei kar?

Postet av anonym: 4ee9ac140c629da6dffb7b9f32d83e7a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det forventes at du er gentleman og tar kontakt. Så du tar kontakt, avtaler et møte, og så tar dere det der ifra. Det er ingen som har sagt at du må pule hu, men av høflighet tar du kontakt.

Får vel bare prøve det slik da. Huff :) takker for det

Lenke til kommentar

Var selv på en date med ei jente som viste interesse. Var med og pratet lenge og hele pakka, og fikk lagt inn hint om jeg ikke var veldig interessert i noe mer. Hun tok hintene og så ble det ikke noe mer ut av det.

Men hvem vet, kanskje du faller for henne? ;)

Lenke til kommentar

Hvis hun er pen så kan du jo alltids gå for en one-night stand.

Dog hvis det er tydelig at hun er ute etter noe litt mer seriøst er kanskje ikke en ONS det beste alternativet, kan tenke meg at det ikke faller i så veldig god jord blant deres felles venninner hvis du bare har sex med henne og deretter sender hun på dør.

Lenke til kommentar

Send en melding og spør om hun vil ta en kaffe, ikke vær seksuell mot henne men prøv å få litt informasjon fra henne om henne. Hvem vet, du var alkoholisert når du ble kjent med henne, kanskje hun er din type?

Jeg går ut med alle jenter jeg får nr til (som svarer ^^) bare for å se om de er interessante (er ikke alltid man får tid på byen til å bli kjent). Noen ganger vil jeg treffe dem igjen andre ganger ikke. Sånn er det bare.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skader jo aldri å bli kjent med nye folk, enten det er på seksuell eller vennskapelig basis. Så jeg stemmer for at du sender henne en sms hvor du takker for sist og spør om hun ikke vil finne på noe en dag, her er det fint om du allerede har en konkret aktivitet å foreslå, om det er bowling, kino eller bare øl/kaffe.

Jeg ville kanskje sendt noe sånt som: "Hei *insert name*! Må si det var hyggelig å treffe deg på lørdag, hva sier du til en gjentakelse ved nærmeste anledning? Feks øl torsdag eller fredag på Grünerløkka? Hilsen monoamine :)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...