bjønneovn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Til trådstarter: Kansje en ide å "døpe" om denne tråden til Dachcam tråd eller noe lignende? Diskusjonen bærer mer preg av kamera en lover og regler 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Forumet skulle hatt en egen kategori for dashcam, alarm, verdisikring og overvåkningskameraer generelt. Denne tråden kunne jo vært oppdelt i mange kategorier. Siden dette ikke kommer til å skje, foreslår jeg at tråden stenges (trådstarter har fått svar) og at det opprettes noen nye fornuftige tråder. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Problemet er jo nå at denne tråden faktisk inneholder en god del verdifull informasjon for folk som er på jakt etter slike kamera, og spørsmålene som til stadighet dukker opp her får svar fra andre med erfaring og innspill. Om den stenges vil man sitte med to tråder, en med masse informasjon og en med mindre aktivitet. Foreslår heller at tråden bytter navn. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Så egentlig, det som burde vært gjort, er å lage en ny tråd om dashboard kamera m.m., med et sammendrag av ting ifra denne her tråden i første posten, og videre diskusjon i den tråden. Ellers så jeg akkurat denne fine videoen. Og skal ut å kjøre endel de neste ukene, merker jeg kunne tenkt meg å hatt kamera. http://www.aftenposten.no/webtv/Unngikk-traileren-med-et-nodskrik-7227535.html Testet med gopro hero 3 i ruta en tur i dag, og fungerer egentlig greit nok, men mangler da mulighet for å ta opp over forrige klipp på direkten og blir litt ekstra dill i forhold til strøm og kontroll av opptak. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg trenger litt innspill fra dere som skal bruke de nye trådene. Tror dere det er aktivitet nok (og behov) for egne tråder for de mest populære kameraene? Vil det bli uoversiktlig hvis vi har én tråd for diskusjon rundt de ulike kameraene, eller er det greit for da kan de sammenlignes og lignende? Lenke til kommentar
lain Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg trenger litt innspill fra dere som skal bruke de nye trådene. Tror dere det er aktivitet nok (og behov) for egne tråder for de mest populære kameraene? Vil det bli uoversiktlig hvis vi har én tråd for diskusjon rundt de ulike kameraene, eller er det greit for da kan de sammenlignes og lignende? Tror ikke det per i dag er nok aktivitet til å ha mange tråder om "dashbordkamera", type per merke. Ser jo hvor on/off det er bare i denne tråden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tror ikke det per i dag er nok aktivitet til å ha mange tråder om "dashbordkamera", type per merke. Ser jo hvor on/off det er bare i denne tråden. Du har nok rett. Men å dele den opp i tråder for kameradiskusjon og videodiskusjon tror jeg ikke er dumt! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Da er det slutt på spam fra meg i dag. Her er en liste over de nye trådene: Tråden for teknisk prat rundt bilkameraer (og fester, installasjon, osv.) Bruk av videoopptak som bevismateriale.. Tråden for egne og andres dashcam-videoer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg