deaktivert443556 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg vil bytte ut kameraet mitt med et bedre et, og kikker litt på et som heter GS2000 HD. Problemet er bare at jeg ikke helt stoler på denne nettsiden. Jeg vet ikke om jeg får kameraet jeg bestiller, eller en kjip billig kinesisk kopi... Lenke til kommentar
Looke Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Nesten så det smalt idag pga en kjøreskolebil som ikke skjønte at han skulle legge seg inn til høyre når det ble 2 felt. Helt fucka 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 At det går an. Var veldig aggressiv manøver til å være elev, sikker på at det ikke var kjørelæreren som kjørte, evt. en annen person? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Var ikke kjørelæreren som kjørte forbi der da men han lå fremst i den rekka og ikke la seg inn til høyre med en gang 2 felts veien starta så han fyren bak ble vel sick hissig Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Da gir det mer mening. Dårlig feltskifte uansett. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Pent blinkskudd det der, burde sende linken til den aktuelle kjøreskola, som en liten heads up på hva som skjer når de holder igjen trafikken. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja, her er det trafikksyndere på løpende bånd. Aggressiv kjøring, forbikjøring i høyrefelt, feltskifte uten å sjekke om banen er klar, altfor kort avstand til forankjørende.... 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Om du ikke kan å kjøre bil så leverer du bare tilbake lappen, eller så møter du på meg i trafikken og da kjører jeg faen meg ned deg! Folk som ikke kan å kjøre bil eller kjører som idioter er som en sykdom i trafikken, bruk hodet, ta deg tid og tenk på at det er folk rundt deg! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nesten så det smalt idag pga en kjøreskolebil som ikke skjønte at han skulle legge seg inn til høyre når det ble 2 felt. Helt fucka Viktig å presisere at hendelsen ble indirekte forårsaket at det lå en kjøreskolebil i venstre. Den direkte årsaken til nestenulykken var to aggressive idioter som risikerer sitt og andres liv for å komme noen sekunder fortere frem i trafikken.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 eller så møter du på meg i trafikken og da kjører jeg faen meg ned deg! Folk som ikke kan å kjøre bil eller kjører som idioter er som en sykdom i trafikken Jepp, du sier noe der. 8 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nesten så det smalt idag pga en kjøreskolebil som ikke skjønte at han skulle legge seg inn til høyre når det ble 2 felt. Helt fucka Hvilket kamera bruker du? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvilket kamera bruker du? http://dx.com/p/720p-wide-angle-vehicle-car-digital-dvr-camcorder-w-4-ir-led-night-vision-sd-av-2-5-lcd-59283 Slår seg på når jeg kobler kabelen til 12 volten og starter å recorde med en gang og looper opptaket. Eneste som er litt dårlig er at jeg får kun 2 timer opptak på et 16 gb minnekort med decent kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jepp, du sier noe der. Forskjell å kjøre som en idiot og bare heller la ulykken skje da 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Andre enn meg som får feilmelding på Blackvue nå? Står at "API Keyen" til Blackvue ikke er oppdatert. Kan man laste ned programvaren en annen plasS? (Alt uten om kart fungerer fint fortsatt).. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Samme her. API nøkkelen som brukes for å integrere Google Maps blir tydeligvis ikke akseptert lenger. Aner ikke om det bare er noe de må ordne med Google, eller om det må ny versjon av programvare til. Aha, se hva julenissen fant: What’s new in v2.032: *Fixed Google Maps API error Link: http://www.blackvue.com/en/contents/sub3.asp?mode=view&serboardsort=&page=1&idx=996&search=&searchstr= Endret 16. mars 2013 av Mascot68 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) http://blackvue.com/...rch=&searchstr= ? Edit: link til samme ble postet uten at det vistes her hos meg - det er tydeligvis løsningen ser det ut som. Endret 16. mars 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 http://blackvue.com/...rch=&searchstr= ? Hva er spørsmålet? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Om den var løsningen. Din redigering av post vistes ikke her når jeg postet den. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 *snip* Hvilket kamera bruker du? Ellers så var det en horribel manøver av karen i høyre felt. Man skal ikke kjøre forbi i høyre felt, enkelt og greit. Joda, greit at han i skolebil ligger i venstre felt. Kanskje ikke så lurt, men ikke ulovlig. De bak som ligger tett opp i hekken på biler forran og driver hasardiøs kjøring er det noe annet med... Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvilket kamera bruker du? Ellers så var det en horribel manøver av karen i høyre felt. Man skal ikke kjøre forbi i høyre felt, enkelt og greit. Joda, greit at han i skolebil ligger i venstre felt. Kanskje ikke så lurt, men ikke ulovlig. De bak som ligger tett opp i hekken på biler forran og driver hasardiøs kjøring er det noe annet med... Han svarte på det spørsmålet 7 poster over deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg