ignoreme Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Totalt kommer det vel på litt over 2k, så synes ikke prisen var så gal heller. Tja, mye man EGENTLIG ikke trenger, men ender opp med å kjøpe uansett Trafikken her i Oslo er helt på trynet enkelte ganger, så at jeg en dag faktisk vil trenge det kameraet, det er jeg helt overbevist om. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Kan man ikke bestille fra produsenten? (så man er sikker på at det ikke blir noe tull via selger på ebay) Edit: skriveleif Endret 16. februar 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Betaler man med Paypal så er man temmelig trygg, har handlet hundrevis av ting på ebay over årene og aldri opplevd noe tull. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Joda, sant nok det. PayPal er forøvrig helt fantastiske om det skulle oppstå problemer som selger ikke ønsker å løse også, så det står heller på det at man faktisk vil ha noen som funker som lovet, med en gang Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Til dere som har kjøpt Blackvue 500, har dere kjøpt fra dream-seller på ebay? Ser det er fler som klager på at firmware har vært koreansk, og ikke på engelsk, som selger hevder. Jeg kjøpte fra dream-seller (dame) på eBay. Engelsk firmvare og prog. Var virus på minnekortet som antivirusen tok med en gang. Satt inn nytt 32gb kort og alt funker fint. Tror ikke selger er "autorisert" og derved ingen garanti fra produsent. http://forum.dashcamtalk.com/viewtopic.php?f=6&t=354&start=10 Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kan man ikke bestille fra produsenten? (så man er sikker på at det ikke blir noe tull via selger på ebay) Da jeg sjekket henviste produsent til autoriserte forhandlere. De i Europa tok seg betalt ca. det dobbelte sammenlignet med ebay pris. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hmm, ser ut som om det er mange som har fått engelske versjoner, og mange som har fått koreanske versjoner etter litt mer googling. Andre kamra dere kan anbefale? Ellers blir det vel å bestille fra Canada tipper jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg så litt gjennom reklamen fra Blackvue og de bør defintitivt lære seg litt om retninger. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Simen 1 skrev:Jeg så litt gjennom reklamen fra Blackvue og de bør defintitivt lære seg litt om retninger. He he, godt jobba Kan jo være at Koreaneren hadde en 90 graders kink i nakken Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Er det noe integrert minne i tillegg til minnekort på dr500? Hvor bør jeg bestille fra? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 http://www.ebay.com/itm/BlackVue-Wi-Fi-DR500GW-HD-Car-Black-Box-Drive-GPS-Recorder-32GB-Power-Magic-Pro-/330859916390?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d08c9ac66 Ser dette ut som en god deal? Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Om du velger kamera med 16gb minnebrikke så koster dette usd299 + mva og div på ca.kr.500 (fra samme selger) Leste at mange byttet ut minnekortet til større og raskere kort. Kjøpte dette Rettet! Endret 17. februar 2013 av bjønneovn Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg har straks en BlackVue 500 underveis. Har småkikket på mange forskjellige, men husker ikke hvilket bilkamera jeg så som hadde en knapp man kunne trykke på, så sparte den innspillingen for x-antall sekunder siden. Noen som har sett og husker hvilken det var? Hadde kanskje vært greit å ha det sånn at man lett kunne slette alt frem til et gitt punkt? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Gjelder 7-dagersregelen ved slik filming også? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg har straks en BlackVue 500 underveis. Har småkikket på mange forskjellige, men husker ikke hvilket bilkamera jeg så som hadde en knapp man kunne trykke på, så sparte den innspillingen for x-antall sekunder siden. Noen som har sett og husker hvilken det var? Hadde kanskje vært greit å ha det sånn at man lett kunne slette alt frem til et gitt punkt? Jeg ser ikke helt behovet for den funksjonaliteten. Kameraene vil jo uansett fylle opp minnet og når det er fullt så starter overskriving av eldste data. I tillegg er det på mange kameraer muligheten for å rykke på en knapp så lagres f.eks det siste minuttet permanent, dvs det vil ikke overskrives av det løpende opptaket. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg ser ikke helt behovet for den funksjonaliteten. Kameraene vil jo uansett fylle opp minnet og når det er fullt så starter overskriving av eldste data. I tillegg er det på mange kameraer muligheten for å rykke på en knapp så lagres f.eks det siste minuttet permanent, dvs det vil ikke overskrives av det løpende opptaket. Kameraet jeg så skrev ikke over det man hadde "trykket på knappen" på, men alt annet. Hadde vært midt i blinken til mitt bruk... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 BlackVue 500 er vel slik, samt at det ikke skriver over det sensor har slått ut på hvis jeg har forstått det riktig Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Har fått BlackVue 500 nå. Noen som vet om det finnes USB-kabel som passer til strømmen til denne? Det er "bare" cig-lighter kabel med, og jeg foretrekker USB... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Har fått BlackVue 500 nå. Noen som vet om det finnes USB-kabel som passer til strømmen til denne? Det er "bare" cig-lighter kabel med, og jeg foretrekker USB... Kan du ikke bare klippe av ledningene så montere på en usb-kontakt? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Var ikke det jeg spurte etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg