Gå til innhold

Lovlighet rundt å filme bilkjøring?


Andzel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har kjøpt Blackvue 500, har dere kjøpt fra dream-seller på ebay? Ser det er fler som klager på at firmware har vært koreansk, og ikke på engelsk, som selger hevder.

 

Jeg kjøpte fra dream-seller (dame) på eBay. Engelsk firmvare og prog.

Var virus på minnekortet som antivirusen tok med en gang.

Satt inn nytt 32gb kort og alt funker fint.

Tror ikke selger er "autorisert" og derved ingen garanti fra produsent.

http://forum.dashcamtalk.com/viewtopic.php?f=6&t=354&start=10

Lenke til kommentar

Jeg har straks en BlackVue 500 underveis. Har småkikket på mange forskjellige, men husker ikke hvilket bilkamera jeg så som hadde en knapp man kunne trykke på, så sparte den innspillingen for x-antall sekunder siden. Noen som har sett og husker hvilken det var? Hadde kanskje vært greit å ha det sånn at man lett kunne slette alt frem til et gitt punkt?

Lenke til kommentar

Jeg har straks en BlackVue 500 underveis. Har småkikket på mange forskjellige, men husker ikke hvilket bilkamera jeg så som hadde en knapp man kunne trykke på, så sparte den innspillingen for x-antall sekunder siden. Noen som har sett og husker hvilken det var? Hadde kanskje vært greit å ha det sånn at man lett kunne slette alt frem til et gitt punkt?

 

Jeg ser ikke helt behovet for den funksjonaliteten.

Kameraene vil jo uansett fylle opp minnet og når det er fullt så starter overskriving av eldste data. I tillegg er det på mange kameraer muligheten for å rykke på en knapp så lagres f.eks det siste minuttet permanent, dvs det vil ikke overskrives av det løpende opptaket.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt behovet for den funksjonaliteten.

Kameraene vil jo uansett fylle opp minnet og når det er fullt så starter overskriving av eldste data. I tillegg er det på mange kameraer muligheten for å rykke på en knapp så lagres f.eks det siste minuttet permanent, dvs det vil ikke overskrives av det løpende opptaket.

 

Kameraet jeg så skrev ikke over det man hadde "trykket på knappen" på, men alt annet. Hadde vært midt i blinken til mitt bruk...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...