Gå til innhold

Lovlighet rundt å filme bilkjøring?

Andzel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt på siden av topic, men hvordan er fem stjerner i alle kategorier basert på flere tusen stemmer rufsete? Er det noe med eBay rangeringen jeg ikke har fått med meg?

Ja det er noe du ikke har fått med deg......

Gode selgere på eBay ligger tett opp til 100% i god omtale.

Denne selgeren ligger på noe over 98% med en god del røde i margen.

Alle som får en vare som forventet, gir grønn (+)

Når selger får så mange røde som denne så er han "rufsete" (i mine øyne)

Forresten mulig han får rød her og, fordi det ser ut til å ligge virus (orm) på minnekortet.

Må sjekke nærmere.

Lenke til kommentar

Ja det er noe du ikke har fått med deg......

Gode selgere på eBay ligger tett opp til 100% i god omtale.

Denne selgeren ligger på noe over 98% med en god del røde i margen.

Alle som får en vare som forventet, gir grønn (+)

Når selger får så mange røde som denne så er han "rufsete" (i mine øyne)

Forresten mulig han får rød her og, fordi det ser ut til å ligge virus (orm) på minnekortet.

Må sjekke nærmere.

Re: Pittasoft Blackvue DR500GW-HD

icon_post_target.gifby horsepower » Fri Jan 25, 2013 8:58 pm

venezian wrote:I don't even know why they bother including the SD card. It's so damn cheap and slow. SanDisk Ultra ftw

And apparently it has the conficker worm on it, according to some sources.

Lenke til kommentar

Re: Pittasoft Blackvue DR500GW-HD

icon_post_target.gifby horsepower » Fri Jan 25, 2013 8:58 pm

venezian wrote:I don't even know why they bother including the SD card. It's so damn cheap and slow. SanDisk Ultra ftw

And apparently it has the conficker worm on it, according to some sources.

Helt riktig. Hadde samme ormen her. Blei oppdaget med en gang jeg satte kortet i pc.

Har bestilt et Sandisk 32gb Ultra her og.

Ellers funket kamera og softvare bra. Kult at programvare ligger på kamera og lastes automatisk til minnekort. :wee:

Lenke til kommentar

Jepp, fungerer fint til iphone\ipad og Android enheter med wifi.

Så fårt jeg får montert Galaxy Tab i bilen, så blir det veldig greit ryggekamera :)

Synd man ikke kan skru av all den teksten som kommer på kameraet (hvilken kvalitet man filmer i osv), men nå blir det jo kunn brukt som opptak bakover og ryggekamera, så sånn sett gjør det ingenting.

Man kan skru av teksten delvis. Står bare igjen navn og videokvalitet nede til høyre.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvilken skade "ormen" forårsaker, men viruset ble oppdaget med en gang jeg satte inn kortet i pc.

Vet heller ikke hvor ofte dette forkommer på medfølgende kort, men er tydligvis fler en meg som har fått denne på kjøpet :)

Sendte epost til selger,her er svaret:

Hi,

No, We do not put virus into the sd card. Why would I? It's our product with our name. We will never do anything to put our reputation in danger. We tried very hard to establish our business. We never do such a thing.

I cannot tell for sure but there's a chance that the computer vaccine program is very sensitive to some kind of files.

Warm Regards.

- dream-seller

Lenke til kommentar

Men med tanke på trådens emne, så bør vel dette si litt om temaet om lovligheten/nytteverdi?

"Fridtjofsen sier det er første gang de har sett en slik ulykke, men merker at stadig flere har montert kamera i bilene sine. Særlig lastebilsjåførene.

- Man får dokumentert bedre hva som skjer. Kameraer kan vise målinger som hastigheter, GPS og G-krefter i en eventuell krasj. Vi vurderer selv å installere kamera i vår nye bil, sier han."

Lenke til kommentar

Til dere som har kjøpt Blackvue 500, har dere kjøpt fra dream-seller på ebay? Ser det er fler som klager på at firmware har vært koreansk, og ikke på engelsk, som selger hevder.

Vet det er en i tråden her som kjøpte ifra han ganske nylig, og fikk på engelsk.

Jeg vurderte å kjøpe ifra http://artofspeedracing.ca/index.php/blackvue-dr500g-wifi-1080p-dash-camera-blackbox-accident-recorder.html

Men utsatte det, da jeg fant ut at jeg EGENTLIG ikke har så stor bruk for det per dags dato.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...