Andzel Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Hadde vært greit med kamera i bilen her: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10113314 Ender vel med at rusa fyren ikke får straff men han som filmer får straff Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Da dukket kamera opp i dag. 10 dager med Fedex, ikke lynfrakt men ok nok. Alt ser bra ut,og med engelsk manual. Selger har en noe rufsete karakterbok, men få allternativer på eBay. Testing gjenstår Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Alt ser bra ut,og med engelsk manual. Selger har en noe rufsete karakterbok, men få allternativer på eBay. Litt på siden av topic, men hvordan er fem stjerner i alle kategorier basert på flere tusen stemmer rufsete? Er det noe med eBay rangeringen jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Om du går inn på detaljer, vil du få opp de negative, med blant annet mangel på engelsk versjon. Jeg ser normalt på antall negative den siste måneden vs antall totale salg gjennomført, pluss hva folk faktisk har klagd over. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Litt på siden av topic, men hvordan er fem stjerner i alle kategorier basert på flere tusen stemmer rufsete? Er det noe med eBay rangeringen jeg ikke har fått med meg? Ja det er noe du ikke har fått med deg...... Gode selgere på eBay ligger tett opp til 100% i god omtale. Denne selgeren ligger på noe over 98% med en god del røde i margen. Alle som får en vare som forventet, gir grønn (+) Når selger får så mange røde som denne så er han "rufsete" (i mine øyne) Forresten mulig han får rød her og, fordi det ser ut til å ligge virus (orm) på minnekortet. Må sjekke nærmere. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 http://forum.dashcamtalk.com/viewtopic.php?f=6&t=88 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ja det er noe du ikke har fått med deg...... Gode selgere på eBay ligger tett opp til 100% i god omtale. Denne selgeren ligger på noe over 98% med en god del røde i margen. Alle som får en vare som forventet, gir grønn (+) Når selger får så mange røde som denne så er han "rufsete" (i mine øyne) Forresten mulig han får rød her og, fordi det ser ut til å ligge virus (orm) på minnekortet. Må sjekke nærmere. Re: Pittasoft Blackvue DR500GW-HD by horsepower » Fri Jan 25, 2013 8:58 pm venezian wrote:I don't even know why they bother including the SD card. It's so damn cheap and slow. SanDisk Ultra ftw And apparently it has the conficker worm on it, according to some sources. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Re: Pittasoft Blackvue DR500GW-HD by horsepower » Fri Jan 25, 2013 8:58 pm venezian wrote:I don't even know why they bother including the SD card. It's so damn cheap and slow. SanDisk Ultra ftw And apparently it has the conficker worm on it, according to some sources. Helt riktig. Hadde samme ormen her. Blei oppdaget med en gang jeg satte kortet i pc. Har bestilt et Sandisk 32gb Ultra her og. Ellers funket kamera og softvare bra. Kult at programvare ligger på kamera og lastes automatisk til minnekort. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jepp, fungerer fint til iphone\ipad og Android enheter med wifi. Så fårt jeg får montert Galaxy Tab i bilen, så blir det veldig greit ryggekamera Synd man ikke kan skru av all den teksten som kommer på kameraet (hvilken kvalitet man filmer i osv), men nå blir det jo kunn brukt som opptak bakover og ryggekamera, så sånn sett gjør det ingenting. Man kan skru av teksten delvis. Står bare igjen navn og videokvalitet nede til høyre. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Man kan skru av teksten delvis. Står bare igjen navn og videokvalitet nede til høyre. Akkurat den delen jeg IKKE vil ha der Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvordan er det med denne ormen? Noen som vet hva den gjør? Er det noe som følger med alle minnekort på 500'n, eller er det kun fra enkelte selgere? Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Vet ikke hvilken skade "ormen" forårsaker, men viruset ble oppdaget med en gang jeg satte inn kortet i pc. Vet heller ikke hvor ofte dette forkommer på medfølgende kort, men er tydligvis fler en meg som har fått denne på kjøpet Sendte epost til selger,her er svaret: Hi, No, We do not put virus into the sd card. Why would I? It's our product with our name. We will never do anything to put our reputation in danger. We tried very hard to establish our business. We never do such a thing. I cannot tell for sure but there's a chance that the computer vaccine program is very sensitive to some kind of files. Warm Regards. - dream-seller Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Er det noen her som tror denne vil duge? CUBOT K6000 2.7" LCD 5.0 MP Wide Angle 1080p Full HD Car DVR w/ HDMI / TF / 2-LED IR Night Vision Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 IR-lamper på dashboard-kamera er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Er det noen her som tror denne vil duge? CUBOT K6000 2.7" LCD 5.0 MP Wide Angle 1080p Full HD Car DVR w/ HDMI / TF / 2-LED IR Night Vision Ser ut som han her var fornøyd iallefall.. Ikke noe dårlig kvalitet i forrhold til pris iallefall. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Enda en ulykke i Sør-trøndelag. Bombe at det var en russer som filma hele greia da.. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10113713 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Men med tanke på trådens emne, så bør vel dette si litt om temaet om lovligheten/nytteverdi? "Fridtjofsen sier det er første gang de har sett en slik ulykke, men merker at stadig flere har montert kamera i bilene sine. Særlig lastebilsjåførene. - Man får dokumentert bedre hva som skjer. Kameraer kan vise målinger som hastigheter, GPS og G-krefter i en eventuell krasj. Vi vurderer selv å installere kamera i vår nye bil, sier han." Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Lovligheten er så langt jeg kan se lagt opp slik at så lenge kamaraet ikke blokkerer for sikt eller hindrer "normal" ferdsel, så er det ikke noe i veien for at det skal brukes kamera. Å bruke kamera er veldig greit hvis en tulling velger å skylde på andre selv om han er skyldig. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Til dere som har kjøpt Blackvue 500, har dere kjøpt fra dream-seller på ebay? Ser det er fler som klager på at firmware har vært koreansk, og ikke på engelsk, som selger hevder. Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Til dere som har kjøpt Blackvue 500, har dere kjøpt fra dream-seller på ebay? Ser det er fler som klager på at firmware har vært koreansk, og ikke på engelsk, som selger hevder. Vet det er en i tråden her som kjøpte ifra han ganske nylig, og fikk på engelsk. Jeg vurderte å kjøpe ifra http://artofspeedracing.ca/index.php/blackvue-dr500g-wifi-1080p-dash-camera-blackbox-accident-recorder.html Men utsatte det, da jeg fant ut at jeg EGENTLIG ikke har så stor bruk for det per dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg