thklinge Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Kjapp liten test fra i går, før det var satt opp skikkelig. Ser det står i 720 istedet for 1080, mikronen er av og klokka er feil... http://youtu.be/heLAs8VSMZg Endret 18. januar 2013 av thklinge 1 Lenke til kommentar
stue Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ser bra ut. Har du testet hvordan det funker å se bildene live via app på mobiltelefon? Vet ikke om du har android eller iphone. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Kjapp liten test fra i går, før det var satt opp skikkelig. Ser det står i 720 istedet for 1080, mikronen er av og klokka er feil... http://www.youtube.com/watch?v=Yuhl9hIKfmI Kjøre 15-20km\t høyere enn fartsgrensa i 30-40 soner er ikke kult, selvom man har porche!! Spesielt ikke på vinterføre \ forbi busser som står på busslommer Men ellers fint klipp. Viser greit hvordan det oppfører seg i mørke Edit: Kan man fjerne "Mic Off" \ "Blackvue DR500" teksten fra bildet? Litt unødvendig info. Endret 18. januar 2013 av Merko. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Var jo litt kult at den viste hastigheten, (dog ikke bra i alle sammenhenger) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jepp, tror alle Blackvue modeller viser klokke \ hastighet (av de som har GPS innebygd) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Det kan skrues av/på. Men over fartsgrensen? Det kan jeg ikke få til å stemme. Her kjøres det etter fartsgrensene, alltid. Edit: Ser ut til at man bare kan skru av/på hastighetsvisning (km/h, mph, off), tid/dato (on/off). Også har YouTube klaga på innholdet i videoen og ikke fikk jeg legge ut på ny uten lyd. Prøver igjen, denne gangen med Violet Road på stereoen istedet: http://youtu.be/L0VOqs7dq4M Endret 18. januar 2013 av thklinge 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Det kan skrues av/på. Men over fartsgrensen? Det kan jeg ikke få til å stemme. Her kjøres det etter fartsgrensene, alltid. Var IKKE 50 grense der du Litt utydlig bilde, men, står 30 på skiltet.. :nei2: Uansett; Litt dumt at man ikke kan få fjernet teksten .. altså "DR500GW-HD/720p". veldig unødvendig tekst. Muligens firmware kan oppdateres via wifi etterhvert? Ellers, så er vel selve bildekvaliteten nogenlunde lik forgjengeren. Endret 18. januar 2013 av Merko. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Morsomt at du parkerte så å si rett under «ALL PARKERING FORBUDT»-skiltet. Men kvaliteten ser utmerket ut! Blir nok et slikt kamera på meg også. 4 Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Også har YouTube klaga på innholdet i videoen og ikke fikk jeg legge ut på ny uten lyd. Hva klaget de over? Jeg ser til stadighet videoer uten lyd, så det burde ikke være det. Og dashcam videoer er det jo heller ikke akkurat få av. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Rart at de klager på at du har lyd. På enkelte av mine videoer har dem fjernet lyden Himla til dobbelmoral på de youtube folka :nei2: Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Det kan skrues av/på. Men over fartsgrensen? Det kan jeg ikke få til å stemme. Her kjøres det etter fartsgrensene, alltid. Edit: Ser ut til at man bare kan skru av/på hastighetsvisning (km/h, mph, off), tid/dato (on/off). Også har YouTube klaga på innholdet i videoen og ikke fikk jeg legge ut på ny uten lyd. Prøver igjen, denne gangen med Violet Road på stereoen istedet: Var sikker på at du skulle ligge breit et øyeblikk der (det hadde jeg gjort ) men istedenfor så gjør du en parkering av typen "jeg gir vel beng i alle parkerings regler". hehe e: Har du et kamera bakovervendt også? Endret 19. januar 2013 av Mitra Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hadde jeg brukt goproen når jeg kjørte til/fra skolen i fjor høst skulle dere fått sett mange sjanse spill fra billister! Her er oppsettet når jeg bruker det 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hva klaget de over? Jeg ser til stadighet videoer uten lyd, så det burde ikke være det. Og dashcam videoer er det jo heller ikke akkurat få av. Rart at de klager på at du har lyd. På enkelte av mine videoer har dem fjernet lyden Himla til dobbelmoral på de youtube folka :nei2: Står jo på filmen "This video was removed by the user". Dvs, han fjernet den selv. Fikk sikkert bare kalde føtter etter at han kjørte i 50 i 30 sona.. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Morsomt at du parkerte så å si rett under «ALL PARKERING FORBUDT»-skiltet. Men kvaliteten ser utmerket ut! Blir nok et slikt kamera på meg også. Var det første som jeg la merke til også, haha. @Merko.: Var det ikke du som sendte klage til et buss selskap pga dum sjåfør som lå midt i veien? Fått noe svar der ifra? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Var det ikke du som sendte klage til et buss selskap pga dum sjåfør som lå midt i veien? Fått noe svar der ifra? Jo, men de har ikke gitt lyd fra seg.. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Jo, men de har ikke gitt lyd fra seg.. Du har vel bare fått sånn auto svar e-mail tilbake at det tar flere uker vel ? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Var IKKE 50 grense der du Litt utydlig bilde, men, står 30 på skiltet.. :nei2: Uansett; Litt dumt at man ikke kan få fjernet teksten .. altså "DR500GW-HD/720p". veldig unødvendig tekst. Muligens firmware kan oppdateres via wifi etterhvert? Ellers, så er vel selve bildekvaliteten nogenlunde lik forgjengeren. Jepp, så da sjokkbremsa jeg naturligvis ned til 30, må jo kjøre varsomt kl 06 Finner ikke noen mulighet for å fjerne den teksten nei, men kan komme i en ny F/W ja. Bildekvaliteten er fra opptak i 720p da, jeg har endret til 1080p/30fps nå, så får vi se om det blir merkbar forskjell, til tross for at det nok er objektivet som står for det største kvalitetstapet. Morsomt at du parkerte så å si rett under «ALL PARKERING FORBUDT»-skiltet. Men kvaliteten ser utmerket ut! Blir nok et slikt kamera på meg også. Underteksten er "utenom butikkens åpningstider" Hva klaget de over? Jeg ser til stadighet videoer uten lyd, så det burde ikke være det. Og dashcam videoer er det jo heller ikke akkurat få av. YouBoob klaga på lyden i den første videoen (husker ikke hva jeg hadde på anlegget, men). Så jeg sletta den og la ut på nytt uten lyd. Da fikk jeg beskjed om at videoen var et duplikat av en tidligere video. Kanskje man må vente lengre tid etter en sletting før den går igjennom. For mye styr så jeg bare la ut noe nytt. Var sikker på at du skulle ligge breit et øyeblikk der (det hadde jeg gjort ) men istedenfor så gjør du en parkering av typen "jeg gir vel beng i alle parkerings regler". hehe e: Har du et kamera bakovervendt også? Jeg skal begynne å parkere "normalt" når folk slutter å åpne døra til den stopper i lakken min. Har ikke kamera bakover nei. Tenkte på å bruke DR400 bak, både for opptak og bruke live-video-ut utgangen for å ha som ryggekamera, men skal jeg se ut bakruta kan jeg bare snu hodet. Står jo på filmen "This video was removed by the user". Dvs, han fjernet den selv. Fikk sikkert bare kalde føtter etter at han kjørte i 50 i 30 sona.. Se over, var for å unngå duplikat-error (dog fikk jeg det likevel). Ikke så veldig bekymret for en evt bot. Et Kina-dashcam er nok noen hakk lavere enn Politiets beviskrav. Endret 19. januar 2013 av thklinge Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg skal begynne å parkere "normalt" når folk slutter å åpne døra til den stopper i lakken min. Har ikke kamera bakover nei. Tenkte på å bruke DR400 bak, både for opptak og bruke live-video-ut utgangen for å ha som ryggekamera, men skal jeg se ut bakruta kan jeg bare snu hodet. hehe. Jeg ser den med døra i lakken ja.. Jeg prøvde jo å fiske litt etter om du kanskje hadde et DR400 til salgs.. Skulle du finne ut at du ikke vil ha ryggekamera alikevel, så kan du jo sende meg en PM.. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg skal begynne å parkere "normalt" når folk slutter å åpne døra til den stopper i lakken min. Så hvordan hadde det blitt hvis alle har gjort dette? Man har de som er idioter, som skraper opp andres biler. Så har man idiotene som tar opp 2 plasser. Ingen av de tar hensyn til andre. Det er ingen som liker å få skrapa opp bilen sin. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 hehe. Jeg ser den med døra i lakken ja.. Jeg prøvde jo å fiske litt etter om du kanskje hadde et DR400 til salgs.. Skulle du finne ut at du ikke vil ha ryggekamera alikevel, så kan du jo sende meg en PM.. Det kan vi bli enig om, send meg et bud. Så hvordan hadde det blitt hvis alle har gjort dette? Man har de som er idioter, som skraper opp andres biler. Så har man idiotene som tar opp 2 plasser. Ingen av de tar hensyn til andre. Det er ingen som liker å få skrapa opp bilen sin. Vel, jeg viser hensyn til både lakk og medtrafikanter, jeg står ikke å tar opp tre handicap-plasser på en stappfull parkeringsplass liksom. Foretrekker å stå et stykke unna allfarvei uansett, kids som dytter rundt handlevogner er ikke noe stas det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg