Runar Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Har nå fått gjort det slik at kameraet er på strøm heletiden, så tar den opptak når det er bevegelse forran kameraet, om den står i parkerings modus. Den går over til parkerings modus automatisk etter rundt 10min (tror jeg). Fikk også lagt opp en knapp, sånn at jeg kan skru strømmen av, feks i ferier \ helger, eller når jeg er hjemme. *bilder* Gjorde du det selv eller betalte/fikk du noen til å gjøre det for deg? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Gjorde du det selv eller betalte/fikk du noen til å gjøre det for deg? Min far hjalp meg Men veldig lett prosess. Bare finne ut hvilken ledning som det er strøm på heletiden, så koble seg opp mot den. Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ser bra ut dette nye blackvue-kameraet Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ser ikke ut som kvaliteten er så veldig mye forskjell. Får se når folk lager reviews av den hvor de sammenligner Blackvue DR400-G II mot den nye. Noen som vet om man kan se live med WiFi? Isåfall så kan det bli et bra ryggekamera til bilen min siden jeg holder på med en tablet install Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Oi sann. Fikk du vite hva som utløste kollisjonen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 var sikkert bare slurvete med å se i blindsonen/speilet før han byttet felt Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Stilig at du fikk filmet det da. Bra det gikk godt (Ser iallefall slik ut på filmen?) Kjørte selv ut av veien i jula. Var heldigvis på landet. Men irriterer meg grenseløst på at jeg ikke hadde minnekortet i kameraet på den lille turen (Fra besteforeldrene mine til hytta, 2-3km).. Var heldigvis godt med snø, så ingen skade på bilen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Deg gikk godt, men har skaffet meg ny bil Er jo artig å få på film, nesten sånn at man håper det skjer noe.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Deg gikk godt, men har skaffet meg ny bil Er jo artig å få på film, nesten sånn at man håper det skjer noe.. haha ja. hender at jeg kan få litt onde tanker når jeg ser folk grisekjører på glatt føre, om jeg ligger bak.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Skulle ønske jeg hadde kamera i dag. Var mye rar kjøring langs E18 i dag, kom 5-10cm snø, og totalt kaos og kø så langt øye kunne se. Håper du er et unntak ifra regelen om at sørlendinger ikke kan kjøre på vinterføre Merko. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Skulle ønske jeg hadde kamera i dag. Var mye rar kjøring langs E18 i dag, kom 5-10cm snø, og totalt kaos og kø så langt øye kunne se. Håper du er et unntak ifra regelen om at sørlendinger ikke kan kjøre på vinterføre Merko. Hehe såklart. Var jo absolutt min feil. Jeg "tullekjørte" med vilje på landet. Var på et helt åpen område, så var ikke noe fare for motkommende trafikk eller noe sånt. Fikk litt sleng på bilen, noe som var poenget, men når jeg da speedet på enda mer, så skjedde ting litt fort.. Lesson Learned! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 For noen måneder siden: Litt sløvt å ikke få med seg at traileren er på tur over i ditt felt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Litt sløvt å ikke få med seg at traileren er på tur over i ditt felt. Joda, enig i det, men lett å se på film i ettertid å korrigere Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Så ikke ut som om han var på tur over før bremselyset kom på. Det var ved ca. 17 sek. På 18 sek. var nedbremsingen startet av filmer. Virker ikke så galt det. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Joda, helt klart sløvt av fører. Men det er det som er litt morsom med filmingen også - har man selv vært sløv, eller var det 'plutselig' hendelse man ikke kunne unngå. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Synes det var litt kult at jeg fikk på film at et ambulansehelikopter landa ved siden av veien. Ikke forvent bedre kvalitet av et kamera til 200 kr på dealextreme Endret 17. januar 2013 av Looke Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Uhm, helikopteret hovret? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Yey, pakke i posten i går: Ikke montert enda så kan ikke si stort om kvaliteten, men det er betydelig større enn mitt gamle (Blackvue DR400G-HD, eller hva det heter). La oss håpe det betyr enda bedre bilde. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Uhm, helikopteret hovret? lol u kidding me bro ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg