tbend Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 har en p4 2,533 ghz og vil over klokke den oppimot 3med den medfølgene vifte og uten og modde noe...... har også ei vifte i plexi som blåser rett på cpu..... Takker på forhond....... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det er bare å sette opp FSBen. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 vet at jeg skal sette opp fsben men hvor gjør jeg det? og hvordan? er det enkelt? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 vet at jeg skal sette opp fsben men hvor gjør jeg det? og hvordan? er det enkelt? Unnskyld at jeg spør, men det har ikke falt deg inn å SØKE etter dette i et forum som omhandler overklokking? Jeg vil faktisk tro at spørsmålet har vært oppe før. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 vet at jeg skal sette opp fsben men hvor gjør jeg det? og hvordan? er det enkelt? 1. Det gjør du i bios 2. Da øker du forsiktig fsb. Litt av gangen 3. Ja det er enkelt Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 skal teste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå