Broseph Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Tips som funker for meg: - Runk lenge. Jeg kan godt holde på i en time når jeg runker. Kanskje man blir vandt til å ikke burste med en gang det blir litt digg. - Bit deg i leppa, press tunga mot ganen, ikke se på dama. Jeg vet du sa det ikke hjelper, men jeg tror det hjelper litt. Funker for meg. - La det å tilfredsstille dama være fokuset. Jeg lever for å gi kjæresten min en bra opplevelse og blir oppriktig lei meg hvis ikke hun har det perfekt. Du behøver ikke gå så langt, det fører faktisk et par komplikasjoner med seg også, men hvis målet ditt er å få henne til å komme vil du kanskje bli flinkere til å stoppe når du holder på å komme selv. Det er jeg veldig flink til, og det forlenger selvsagt sexen betraktelig. - Ikke vær redd for å gjøre noe annet innimellom. For eksempel kan du massere, kysse, fingre eller slikke henne litt og ta en pause fra sexen. - Hvis du kommer lett kan kondom være bra, bare for nettopp å få deg til å holde ut lenger. Ikke vær redd for at det ikke skal være digg, hvis du allerede kommer lett vil du fremdeles kjenne masse med kondom på. - Bytt posisjoner ofte, det gir deg "forskjellige" nytelser. Med bytte av posisjoner kommer også små pauser. - La henne ri deg eller noe lignende. Stillinger som funker kjempebra for henne og er ålreite for deg (hell, bare ligge der og se damas ansiktuttrykk og deilige pupper som bouncer opp og ned? Ja, takk!) selv om de ikke er "optimale" for penis. Eller, de er jo det i ditt (vårt) tilfelle. - Skift tempo. Man må ikke være kanin hele tiden, selv om det er veldig lett å bli sånn. Ta det sakte og lidenskapelig av og til. Bruk fingrene dine på henne i tillegg, så har du enda en ting som er sykt deilig for henne uten at du eksploderer. - Gjør kegeløvelser (google it). Jeg bruker det ikke aktivt mens jeg har sex, men jeg innbiller meg at det hjelper. Gøy er det, og. - Åpenhet om problemet ditt er alltid bra. Hilsen en som egentlig kommer ganske lett, men som regelmessig har sex i timesvis. Håper der hjelper, lykke til! Endret 26. februar 2012 av Broseph 1 Lenke til kommentar
jonsers Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) jeg anbefaler Prosolution Endret 18. oktober 2017 av jonsers Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Priligy fungerer bra for det. Hvis du er nysgjerrig dette er hvor jeg vært å kjøpe det uten resept på nettet http://edeuropeangenerics.com/ Siden du linker til fikk min antivirus til å gå bananas... 1 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Hei. Jeg er en gutt på snart 18 år som trenger hjelp. Er bare ute etter seriøse svar! Problemet mitt er at jeg kommer veldig fort om jeg driver å roter med ei jente. Fra vi begynner å ha sex til jeg kommer tar det kanskje 45 sek-1,5 minutter. Altså, alt for kort til å tilfredsstille noen som helst. Like kort tid tar det om jeg blir runka. Har prøvd å bite meg selv i tunga, klype meg selv, tenke på noe skikkelig ekkelt. Har også prøvd å slappe av mest mulig i hele kroppen mens jeg har sex/blir runka. Det eneste jeg har opplevd er at jeg holder en del lenger om jeg har holdt på en god stund på jenta først; 10 minutter eller mer. Da holder jeg en god del lenger om hun runker meg, men ikke så veldig mye lenger om vi starter å ha sex. Om dere har noen råd eller metoder som dere vet virker, vil jeg gjerne høre om dem! Dette er svært de-motiverende for meg... Postet av anonym: 601de419a6313705c54175736499f0e8 Kanskje bilde av Are Veraas skulle hjelpe - mot for tidlig utløsning mener jeg? Endret 11. desember 2013 av Vårbris Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 ^ Han har ett poeng! Jeg har selv ingen problemer med å komme for fort (Dvs, jeg kommer etter 15-25 min, normalt). Men det jeg pleier og gjøre er å bruke kondomene "Durex Performa", da holder jeg som oftest ut i 10, gjerne 25 minutter lengre en normalt. På hjemmesidene til durex skriver dem kan jo vær verdt et forsøk? Benzokain er ett lett lokabedøvende middel, det er ikke farlig, men vil hjelpe til å nedsette følsomheten i penis. Det er ikke bare Durex Performa som inneholder lokalbedøvende middel, husker ikke hvilke. Men jeg jobbet deltid i en butikk selger erotiske artikler og sexy klær/undertøy etc og der var det flere midler vi hadde til salg. Også spray med lokalbedøvende midler. Men til TS, kondomer med Benzokain eller lignende kan hjelpe, det finnes også ekstra tykke kondomer som også kan være til hjelp med å nedsette følsomheten i penis. Men en orgasme sitter primært i hodet, det er hjernen som trigger de rette kjemikaliene basert på den totale opphisselen som medfører utløsning og evt orgasme. Så det å tenke på noe totalt usexy kan ofte hjelpe, som du har nevnt så har du prøvd det. Flere nevner å nappe løken først, det kan også være til hjelp, evt gjør det 2-3 ganger. Flere nevner også å tren på å runke lenge, hold deg så mye som mulig å kanten til utløsning, men hold igjen. Stopp før du kommer og så start igjen etterhvert som du føler at du er klar får å "trene" mer. Under sex og samleie med din partner så prat sammen litt først og start med "start og stopp" øvelser. Samme som med runke-stopp ovenfor, men da under akten. Trekk deg ut før du starter å komme, ro ned tempo litt. Bruk da helder hender, munn etc til å holde din partner i spenning, men at du gir deg selv tid til å roe ned før man penetrerer på nytt. Ikke vær redd for evt å kjøpe en god kvalitets vibrator/dildo som du kan bruke på henne. Evt en strap-on (ja gutter kan også bruke dem) for å fullføre tilfredsstillelse av henne. La henne også ta del i å hjelpe deg til å holde ut lengre ved at f.eks om hun suger deg så avtal en måte hvor du kan gi tegn på at det er like før og hun kan bremse ned tempo eller pause litt før hun fortsetter. PS, gjennomsnittlig samleie pleier som regel å vare ett sted mellom 2-5 minutter om jeg ikke husker feil, så ikke bekymre deg for at du ikke skulle klare å holde ut i 30min+ hver gang! Helt normalt at gutter har forskjellige utløsningstider, en mann kan komme etter 30-60sekunder en gang, men neste gang holder ut i 5-10 minutter. Slikt varierer av dagsform, hvor tent man er etc. Lenke til kommentar
peyton71 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hallo Et problem som kan skje med hvem som helst. Årsakene kan være forskjellige, er det et godt stoff Priligy, kan du finne informasjon http://healthandbeauty-prods.com Lenke til kommentar
Jauboi Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Det er ganske lett. Bare barber pungen (OBS: Viktig å være forsiktig om du gjør det, les mer om "intimbarbering" før du gjør det). Det vil naturlig bli vanskeligere å komme da. Har lagt merke til at desto mer kjønnshår du har på ballene desto lettere er det å komme. Var iallfall slikt for meg. Endret 23. november 2014 av Jauboi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg