Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger seriøs hjelp med for tidlig utløsning!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på snart 18 år som trenger hjelp. Er bare ute etter seriøse svar!

Problemet mitt er at jeg kommer veldig fort om jeg driver å roter med ei jente. Fra vi begynner å ha sex til jeg kommer tar det kanskje 45 sek-1,5 minutter. Altså, alt for kort til å tilfredsstille noen som helst. Like kort tid tar det om jeg blir runka.

Har prøvd å bite meg selv i tunga, klype meg selv, tenke på noe skikkelig ekkelt. Har også prøvd å slappe av mest mulig i hele kroppen mens jeg har sex/blir runka.

Det eneste jeg har opplevd er at jeg holder en del lenger om jeg har holdt på en god stund på jenta først; 10 minutter eller mer. Da holder jeg en god del lenger om hun runker meg, men ikke så veldig mye lenger om vi starter å ha sex.

Om dere har noen råd eller metoder som dere vet virker, vil jeg gjerne høre om dem!

Dette er svært de-motiverende for meg...

Postet av anonym: 601de419a6313705c54175736499f0e8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^ Han har ett poeng!

Jeg har selv ingen problemer med å komme for fort (Dvs, jeg kommer etter 15-25 min, normalt). Men det jeg pleier og gjøre er å bruke kondomene "Durex Performa", da holder jeg som oftest ut i 10, gjerne 25 minutter lengre en normalt.

På hjemmesidene til durex skriver dem

Dette er hemmeligheten til mer langvarig sex.

Performa inneholder et spesielt glidemiddel, kalt benzokain, på innsiden av kondomet, som bidrar til at mannen kan kontrollere orgasmen og forlenge opphisselsen …noe som medfører mer langvarig sex.

kan jo vær verdt et forsøk?

Lenke til kommentar

Det kan være en ide. Apropos det med runkinga. Når jeg runker selv, bruker jeg som oftest rundt 5 minutter eller mer. Og det er mye lengre enn det jeg holder enn når jeg har sex. Jenta som jeg gjør det med går på p-piller, så det blir ikke så mange kondomer. Men kan selvfølgelig prøves så klart.

Vet at veldig mye ligger psykisk, prøver også så godt jeg kan å ikke nyte det som skjer så mye, isteden bare holde meg rolig. Men også det funker dårlig.

Neste gang jeg skal ha sex tror jeg blir til helga, og vil prøve å finne ut noe som faktisk funker før helga.

Takk til alle som har svart hittil!

Postet av anonym: 2b62f3b5a21bd52b525e4abb63b23fad

Lenke til kommentar

Jeg har ikke akkurat hatt problemer med dette men har opplevd tilfeller av dette på begge sider, med andre ord at ting går for fort og at de ikke går i det hele tatt. Begge kan være veldig skremmende og stressende. Desverre er det ofte noe psykisk som det ikke er bare bare å ordne oppi med jeg har uansett noen tips til deg.

Forskjellen på å bruke kondom og ikke er jo helt utrolig betydelig. Du sa at dere ikke bruker det så der har du allerede noe som om ikke løser problemet hvertfall burde hjelpe.

Dette tipset her er gull, det har ihvertfall hjulpet meg med utrolig effektivitet når jeg var yngre og opplevde problemet. Prøv å regne, altså ta 4+4 = 8, 8+8= 16 osv. prøv å pluss sammen så fort du klarer og når du raskt kommer til over 100 og videre så fokuserer hjernen så mye på det at den blokkerer ut hvor fantastisk kroppen din egentlig har det. Dette er vel individuelt men verdt ett forsøk, en annen ting er å tenke og se for deg en baseball kamp, aner ikke hvorfor baseball men det var noe jeg leste en gang.

Mye kommer ann på stemmningen og forholdet til hverandre, hvis du har eller får kjæreste er vel det beste tipset noen kan gi deg at dere snakker sammen, blir veldig trygg på hverandre og venner dere til noe som fungerer bra for dere begge.

Lenke til kommentar

Her er det mange gode tips. Om du sier at kondom gir helt utrolig forskjell, tror jeg at jeg skal få overtalt henne til å la meg bruke kondom.

Til det å tenke på andre ting, så har jeg ikke så god erfaring med det. Men om baseball skal sies å funke så kan jeg jo gi det et forsøk. Kan også prøve å regne, men tror det hadde vært greiere med litt vanskeligere stykker ettersom jeg ikke er så altfor dårlig i matematikk :p

Postet av anonym: 2b62f3b5a21bd52b525e4abb63b23fad

Lenke til kommentar

Prøv med kondom! Vil tro du holder lenger da siden det gjør tilfredsstillingen litt svakere.

Begynner å bli noen år siden jeg brukte kondom sist, men da kom jeg uten tvil raskere enn normalt!

Når det gjelder sakens kjerne. Det å tolke kroppens signaler ganske viktig. Jeg slet litt når jeg var ung og hadde veldig variabel varighet på mine samleier. Du må vite hvor nærme du kan være orgasmen før det er for sent. Trekke seg ut i rett øyeblikk og heller fingre/slikke dama gjør at du kan få kontrollen igjen mens dama får nytelse.

For å få kontroll så er det viktig å ha en strek PC-muskel (den som er med skrukken, mellom punk og anus) Denne strammes for å stoppe blodtilførselen til penis og stopper en orgasme (hvis den blir benyttet på rett tidspunkt og er sterk nok) Det svakere muskel, det tidligere må du stoppe og stramme.

Et annet triks er å finne stillinger og bevegelser som gir dama nytelse, men samtidig ikke gir så mye fokus på glansen/hodet (som er der det sitter mest nerver/følelse) Å bli ridd er ofte en stilling som er lett å holde ut i da de færreste damer går opp og ned 15-25 cm, men stopper 5-10 cm før de går ned igjen.

Også viktig at dama er våt, evt bruk av glidemiddel.

Det med å runke først hjelper best hvis du begynner rett på etter du har kommet, problemet er at du kan fort bli slapp da. Hvis det går lang nok tid, så er du resatt og kan, som du opplever, komme raskere enn normalt. Så hvis du har en dame som svelger, så er det ganske perfekt! :)

Lenke til kommentar

Et tips som ikke er nevnt men som pleier å fungere for de fleste er jo bare å la det komme med en gang hvorpå du tar en pause på 5-10 min der du finner på noe annet. Man blir ofte slapp etter første gangen, men etter noen minutter er man som regel på hugget igjen og kan fortsette lenger. Hvor lenge du venter må du bare eksperimentere deg frem til. Noen ganger er man klar nesten umiddelbart, mens andre ganger kan det ta lenger tid før man kan fortsette (uten at det er ubehagelig).

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er en gutt på snart 18 år som trenger hjelp. Er bare ute etter seriøse svar!

Problemet mitt er at jeg kommer veldig fort om jeg driver å roter med ei jente. Fra vi begynner å ha sex til jeg kommer tar det kanskje 45 sek-1,5 minutter. Altså, alt for kort til å tilfredsstille noen som helst. Like kort tid tar det om jeg blir runka.

Har prøvd å bite meg selv i tunga, klype meg selv, tenke på noe skikkelig ekkelt. Har også prøvd å slappe av mest mulig i hele kroppen mens jeg har sex/blir runka.

Det eneste jeg har opplevd er at jeg holder en del lenger om jeg har holdt på en god stund på jenta først; 10 minutter eller mer. Da holder jeg en god del lenger om hun runker meg, men ikke så veldig mye lenger om vi starter å ha sex.

Om dere har noen råd eller metoder som dere vet virker, vil jeg gjerne høre om dem!

Dette er svært de-motiverende for meg...

Postet av anonym: 601de419a6313705c54175736499f0e8

Smør utstyret inn med emlakrem: http://www.apotek1.no/produkter/emla-krem-5g-1-stk-87242p, det nummer, så bruk alltid kondom.

I tillegg så er hyppiger onani, og sex også en løsning.

Og det er lov å fortsette samleiet etter man har "tømt" seg, de fleste av oss unge menn har nok i oss til hvertfall 3 utløsninger ila 4-5 timer.

Hvis det å tilfredstille henne er en del av dette er det å gi henne et par-tre orgasmer med tungen og/eller fingrene før du gjør ditt, hu kan ikke klage når hun har blitt tilfredstilt et par ganger, og du bare holder ut et minutt inni henne ;)

-frank

Lenke til kommentar

Runking/suging har jeg aldri hatt noe problem med, så lite spesifikke råd der. Men det går mye på det samme egentlig. Hvis dette er en dame du stoler på og som så langt har vist interesse for å hjelpe deg, så kan du jo be henne stoppe når du nærmer deg (hvor du da strammer PC-muskelen og få kontroll igjen) før du lar henne fortsette, gjør dette 2-3 ganger før du lar deg selv komme.

Dette er en øvelse du kan gjøre når du er alene også, i starten er det greit å ha god margin (kanskje til og med stoppe med en gang orgasmen begynner å bygge seg opp), men når PC-muskelen blir sterkere og du kjenner deg selv bedre, så kan du faktisk stoppe rett før du kommer og dermed få en orgasme uten utløsning.

Lenke til kommentar

Dette problemet er veldig ofte psykisk. I neon tilfeller kan det være så enkelt som at kroppen er vant til det. Om du runker og bruker 1 min på å få utløsning hver gang, så er kroppen vant til at utløsning skal skje etter ca. den tid.

Jeg sliter faktisk med det motsatte. Om jeg har one-nighter (vel, bare skjedd en gang, er ikke for meg), eller sex med noen før det er etablert skikkelige følelser har jeg problemer med å komme i det hele tatt. Dette bunner nok ut i psyken, uten at jeg vet hvorfor, men det spiller ikke noen rolle. Jeg er voksen nok til å drite i det, så lenge partneren og jeg har det godt, så er orgasme so-so.

Den enkleste løsningen som involverer begge er at du sier rett ut "jeg sliter med for tidlig utløsning, og jeg vil ikke at dette skal ødelegge noe". Ta det opp med vedkommende du har sex med, og gjør noe gøy ut av det. Dere kan gjøre noe så enkelt som å leke med hverandre, enten at dere sitter ved siden av hverandre, eller en 69. Du sier med en gang du kjenner at du nærmer deg, og hun slutter. Så går fokus over på henne for en stund. Når du føler at du er klar for mer erting, så lar du hun fortsette å runke/suge deg. Fortsett slik en stund til det er naturlig å avslutte (at du endelig kan komme ;) ).

Dette gjør to ting, dere begge lærer kroppen din å kjenne, og selve akten sex blir mer naturlig mellom dere. Du knytter det hele til lek i stede for å bekymre deg om "hjelp, jeg kommer!". Den absolutt beste måten er å gjøre det sammen. Husk at sex skal være gøy. Det spiller heller ingen rolle om du får orgasme eller ikke. Er man voksen nok, og kan håndtere slikt sammen blir alt mye bedre. Jeg har personlig erfaring med akkurat slikt "sammarbeid" der min daværende kjæreste slet med sex generelt etter en voldelig ex. Ved å være to sammen, nakne og lekne, blir det hele mer avslappet. Alt blir bedre.

Husk at selve utløsningen (selv om det er godt) er gjerne ikke det som er viktigst. Og ikke minst, vi har alle sammen ansvar for egen nytelse, så det er opp til oss selv om vi vil gjøre noe med evt. problemer vi måtte ha. Så det beste er å ta det opp, og få partneren med på det. Skal ikke se vekk fra at hun/evt. fremtidige partner(e) har problemer med gjerne det motsatte, at hun ikke kan få orgasme (ved bare penetrering f.eks.). Sex blir mye bedre og mye mer gøy når man er sammen om å leke litt.

Uten at jeg vet om dere snakker om det allerede, men om ikke, ta det opp og lek i vei :) Det samme gjelder ved evt. one-nighters forresten, om hun ikke er voksen nok til å ta sånn på sparket, fuck her (bokstavelig talt? :p ). Sex skal være gøy ;=

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...