Eirik123456789 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hei Jeg pleier å ta naturbilder med mitt Samsung ES75 digitalkamera. Jeg har fått tips fra noen om at jeg burde redigere noen av bildene mine. Og derfor lurer jeg på om noen av dere vet om et bilderedigeringsprogram til mitt bruk som er gratis. Håper på svar så fort som mulig Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nå vet jeg ikke hva som er ditt bruk, men du kan jo prøve Gimp. Lenke til kommentar
Eirik123456789 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Nå vet jeg ikke hva som er ditt bruk, men du kan jo prøve Gimp. Jeg sa at mitt bruk var å ta naturbilder Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det han mener med bruk er hva du skal bruke programmet til, hvor avansert det skal være,skal du gjøre innen redigering Lenke til kommentar
picatta Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Picasa er gratis og tilbyr enkle redigeringsmuligheter. GIMP blir altfor komplisert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå